שתף קטע נבחר

הקפאת הליכים לחברת א.ג.מ תפן

בית המשפט הוציא את הצו ל-15 יום לצורך גיבוש הסדר נושים. חובות החברה, המעסיקה 300 עובדים, מסתכמים ב-89 מיליון שקל. לתפקיד הנאמן בחברה מונה עו"ד אבנר כהן

בית משפט המחוזי בחיפה הוציא צו הקפאת הליכים נגד חברת א.ג.מ תפן למשך 15 יום. זאת, על מנת לגבש הסדר נושים בין החברה לנושיה. מהבקשה שהוגשה לבית המשפט עולה כי לחברה חובות בסך 89 מיליון שקל. החברה מעסיקה כ-300 עובדים.

 

חברות בצרות:

 

לתפקיד הנאמן בחברה מונה עו"ד אבנר כהן. משמעות הקפאת ההליכים הינה כי בתקופת ההקפאה החברה תקבל הגנה משפטית מפני נושיה והנושים לא יכולים לפתוח בהליך משפטי כנגד החברה.

 

א.ג.מ תפן, הפועלת מאזור התעשייה תפן, מספקת שרותי ייצור והרכבה של מוצרים בענף המתכת עבור לקוחות בישראל הנמנים על ענף הטכנולוגיה. כמו כן מספקת החברה ייעוץ ותכנון הנדסי ללקוחות רבים ובהם: מוטורולה, לומניס ועוד.

 

את הבקשה להקפאת הליכים הגישו שלוש שותפות בקרן פלנוס מזנין, שלטענתן הן נושות של החברה ביחד עם החברות כלל חברה לביטוח ומיטבית עתודות חברה לניהול קרנות פנסיה, בסכום כולל של קרוב ל-50 מיליון שקל.

 

מהחלטת בית המשפט עולה כי החברה נקלעה למשבר פיננסי חמור המקשה על פעילותה השוטפת עד כדי חשש ממשי כי ללא הזרמת הון חיצוני אל החברה עלולה החברה לקרוס בטווח זמן של ימים ספורים. אולם ,יש לציין כי יש אור בקצה המנהרה: לבקשה שהוגשה לבית המשפט צורף הסדר נושים מפורט המציע המשך העסקה בתקופה הקרובה של כ-300 עובדי החברה ושמירה על פעילות החברה כעסק חי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים