שתף קטע נבחר

בן דיין נעדר מהאימון, צפוי להיות כשיר לקאזאן

הפועל ת"א פתחה בהכנות למשחק מול הרוסים, המגן אמור לשוב לאימונים מחר ולהמריא עם הקבוצה. בקבוצה לא אוהבים את ההתנהלות של ערן זהבי: "הוא דורש סכומים לא ריאליים"

אחרי יום חופשי ממנו נהנו אמש, שבו הבוקר (ב') שחקני הפועל תל אביב לאימונים ופתחו בהכנות לקראת משחק הליגה האירופית מול קאזאן, שאמור להתקיים ביום חמישי הקרוב ברוסיה. במועדון חוששים כי בעקבות מזג האוויר הקפוא בקאזאן, יידחה המשחק, מה שעשוי להוביל לכך שהאדומים יארחו בישראל את המשחק הראשון והרוסים את משחק הגומלין.

 

 

במועדון לא מעוניינים לשנות את סדר המשחקים, והם יפנו לאופ"א בבקשה שלא לעשות כן. בנוסף, התייעצו בהפועל עם אנשי קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים לגבי מזג האוויר וקיבלו המלצה להצטייד במד טמפרטורה מיוחד על מנת לדעת בדיוק מה הטמפרטורה השוררת בקאזאן ביום המשחק.


איתי שכטר. סובל מרגישות במפשעה והסתפק באימון ריצה קל (עוז מועלם)

 

בפן המקצועי, סגל שחקנים מלא אמור לעמוד לרשותו של המאמן אלי גוטמן ביום חמישי, כולל דדי בן דיין. המגן השמאלי נפצע בשריר התאומים בדקות הראשונות של משחק הגביע מול הפועל חיפה, והוא נעדר גם ממשחק הליגה מול אחי נצרת. גם היום נעדר בן דיין מהאימון, אולם הוא אמור לשוב לפעילות מחר ולהמריא עם הקבוצה לרוסיה.

 

החלוץ איתי שכטר, שסובל מרגישות במפשעה כבר תקופה, הסתפק באימון ריצה קל, אולם הוא יהיה כשיר למשחק וישמור על מקומו בהרכב. גילי ורמוט, שריצה עונש הרחקה בשבת, יחזור ל-11, כאשר ויקטור מרעי צפוי לרדת חזרה לספסל. גם ערן זהבי עשוי לאבד את מקומו בהרכב, וזאת לאחר שספג ביקורת על "משחק אגואיסטי" מהמאמן לאחר המשחק בשבת.


ערן זהבי. טוען שיש לו הצעה מגנק (צילום: עוז מועלם) 

 

בנוסף, במועדון לא אוהבים את ההתנהלות של זהבי סביב המשך דרכו בקבוצה, שכן החלוץ הצעיר מסיים את חוזהו במועדון בתום העונה וטרם חתם על

חוזה חדש וארוך טווח שהוצע לו. "זהבי דורש סכומים לא ריאליים עבורו", אמרו בהפועל, בעוד שבסביבתו של החלוץ טוענים כי גנק הבלגית מעוניינת לצרפו. בהפועל אין כוונה לשדרג את ההצעה המקורית שהוגשה לשחקן.

 

בתוך כך, בעקבות פנייה של מספר שחקנים בכירים הוחלט על חידוש פעילותה של קבוצת הוותיקים שהופסקה לפני כחודש בעקבות אירוע אלים שהתרחש באחד ממשחקי הקבוצה. במועדון הבהירו כי "חידוש הפעילות כפוף להתנהגות הולמת ושמירה על שמו הטוב של המועדון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דדי בן דיין
צילום: אלי אלגרט
מומלצים