ספרד: נחנכה מגלשת המים המהירה בעולם

בעיירה ליד ולנסיה נחנכה מגלשת מים אקסטרימית במיוחד – גלישה של 200 מטר במהירות 44 קמ"ש • לא לבעלי לב חלש

לא לבעלי לב חלש. המגלשה האימתנית

מחפשים אטרקציה אקסטרימית אמיתית ושווה לקיץ הקרוב? יש לנו המלצה עבורכם; מגלשת מים אימתנית באורך 200 מטרים, עם שיפוע גובה של 36 מטרים ומהירות תנועה של 44 קמ"ש, שמייצרת בשיאה חוויית ריחוף חריגה שדומה לחוסר כבידה. מגלשת המים הזאת, הנחשבת לאחת המהירות בעולם, היא האטרקציה החדשה של פארק אקוולנדיה, המצוי בעיר הספרדית בנידורם הדרומית לוולנסיה. 

נשאבים לזה. מגלשת המים בספרד

 

מגלשת המים הזו, שמחייבת אתכם להיקשר לרפסודת אוויר מנופחת של ארבעה מבלים יחד, מייצרת צניחה מגובה של 12 קומות במהירות חריגה, אך עם זאת לא מדובר במגלשת המים הגבוהה בעולם. המגלשה הגדולה ביותר מצויה בניו ג'רזי והיא באורך 601 מטרים. עם זאת, מדובר נכון לעכשיו בחוויית הגלישה במים המהירה והמטורפת ביותר שניתן להשיג, והיא נמצאת במרחק לא גדול יחסית מישראל. 

200 מטרים של שכרון חושים

כמובן שבפארק יש גם שלל אטרקציות חריגות נוספות, כמו מסלולי ורטיגו, בריכות גלי ענק ומתקנים שונים, הגדולים באופן חריג להיקפים שאנו מכירים בארץ. בכל אופן, אם אתם מחפשים חוויית אימה אפילו יותר קיצונית, לא תמצאו כזו באירופה וגם לא בארה"ב, אלא בברזיל, שם פועלת מגלשת מים הנקראת "קלימנג'רו", על שם של ההר הכי גבוה ביבשת אפריקה. מגלשה זו צונחת מגובה של 50 מטרים ולפי דיווחי המשתמשים בה, היא מייצרת חוויה עוצרת נשימה.  

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר