שתף קטע נבחר

דריק שארפ: "כבר מגרד לי להניף את הגביע"

מכבי ת"א, שלא זכתה בתואר הנכסף מאז ימי פארקר, מחכה לנתניה. גרין: "יש לנו בעיית מצ'אפ". הנתנייתים משדרים לחץ, אבל וושהאם מבטיח: "4,000 אוהדים יגיעו איתנו וניתן 110%"

הפסד הליגה לברק נתניה סימל יותר מכל את המשבר שאליו נקלעה מכבי תל אביב בחודש שעבר, אבל מאז כל כך הרבה השתנה. אחרי הניצחונות על ריאל מדריד ואפס פילזן בטופ 16, הצהובים נראים מוכנים מתמיד להחזרת גביע המדינה לארון - לראשונה מאז ימי אנתוני פארקר העליזים ב-2006.

 

ביום ב' (21:30, ערוץ 1) ייתקלו פיני גרשון וחניכיו באותה נתניה - אך הפעם בתנאים הנוחים של היכל נוקיה ובמעמד חצי גמר הגביע. הקפטן דריק שארפ כבר מוכן: "כבר מגרד לי להניף את הגביע אחרי שלוש שנים שלא זכינו בו, אבל אנחנו צריכים קודם כל לנצח את נתניה ורק אחרי זה לחשוב על הגמר. אני לא נביא, אבל הלוואי שנזכה".

 

יניב גרין: "יש לנו בעיית מצ'אפ מול נתניה, אבל זה האולם הביתי שלנו ואנחנו צריכים לנצח. אנחנו רוצים להראות מי הקבוצה הטובה יותר. תמיד יש לחץ במכבי ואנחנו יודעים כמה זה חשוב להחזיר את הגביע. אנחנו בתקופה טובה, היו לנו כמה משחקים גדולים ואני מקווה שזה יימשך".

 

"המעמד הזה מרגש מאוד ואנחנו יודעים שיהיה קשה, אבל אנחנו במומנטום חיובי", הוסיף דייויד בלות'נטל. "אנחנו לא מחפשים נקמה, אלא רק ניצחון".

 

בנתניה, כך נראה, מתקשים לעמוד בלחץ שהביא עמו האירוע. בניגוד לשלוש המשתתפות האחרות, שעמדו בדרישות איגוד הכדורסל והעמידו לרשות העיתונאים שלושה שחקנים, היו"ר צביקה בלנקיטני איפשר רק לשמוליק ברנר להתראיין. רק לאחר דין ודברים עם נציגי התקשורת, שנמשך כרבע שעה, הוא התרצה ו'שיחרר' את טוני וושהאם.

 

"האווירה נפלאה, 4,000 אוהדים יגיעו לעודד אותנו", הבטיח האמריקני, שכבר זכה עם הפועל חולון באליפות. "נצטרך לתת 110 אחוז. הניצחון על מכבי לא עוזר לנו, כי זה משחק אחר והיא באה אחרי תוצאות מצוינות ביורוליג. היה לי מזל להיות חלק מקבוצות שזכו בתארים. אני הכי שמח בשביל האנשים בנתניה. הרבה שנים הם לא היו במעמד כזה וננסה לשמח אותם".

 

שמוליק ברנר: "זה משחק אחר. אנחנו לא משחקים באולם הקטן והביתי שלנו בנתניה, אבל אני מקווה שתהיה אווירה מיוחדת. החבר'ה פה מוכנים ומתרגשים. זה מעמד גדול עבור הקבוצה, האוהדים והעיר שלנו. אני מקווה שיהיה לנו ערב מהנה. לא יהיה פשוט לנצח את מכבי תל אביב פעמיים באותו חודש אבל אני מאמין בקבוצה שלי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
וויזנייבסקי
צילום: עוז מועלם
מומלצים