שתף קטע נבחר

יובל זוסמן: "המטרה שלי היא לשחק ב-NBA"

הגארד/פורוורד הישראלי התראיין בארה"ב רגע לפני הדראפט: "המיקום שלי השתפר לאחרונה, אעשה כל מה שיבקשו ממני"

הרגע הגדול בקריירה של יובל זוסמן מתקרב. מחר (בין חמישי לשישי, 2:00) הגארד/פורוורד הישראלי יקווה לשמוע את הקומישינר אדם סילבר קורא בשמו במהלך דראפט ה-NBA שייערך בברוקלין.

 

זוסמן הספיק לערוך שני אימונים עם פילדלפיה וקליבלנד ביומיים האחרונים בתקווה להרשים אותן וקבוצות אחרות על מנת שאחת מהן תבחר בו בדראפט. ההערכות כרגע הן שאם וכאשר, זוסמן ייבחר באזור המקומות 60-50.

 

יובל זוסמן חוסם (צילום: אינסטגרם פילדלפיה סיקסרס)
יובל זוסמן חוסם במהלך האימון של פילי(צילום: אינסטגרם פילדלפיה סיקסרס)

 

"אני אמור להיבחר בסיום הסיבוב השני או לא להיבחר כלל, אבל המיקום שלי השתפר לאחרונה", אמר בראיון שנתן בארצות הברית לכלי התקשורת. "אני מרגיש שעשיתי עבודה טובה באימונים כאן, מקווה שזה יעזור".

 

זוסמן נשאל על החוזה שלו במכבי ת"א: "נשארו לי עוד שנתיים, אבל יש לי סעיף יציאה ל-NBA, אז זו לא תהיה בעיה. המטרה שלי היא לשחק כאן". בהמשך דיבר זוסמן על היכולות שלו ואיך הוא יכול לסייע לקבוצות בליגה הטובה בעולם: "אעשה מה שיבקשו ממני לעשות. אני יכול לקלוע מבחוץ, לעשות הגנה ויש לי מבנה גוף גדול בעמדה שלי. אני רוצה לעזור לקבוצה לנצח, לא משנה מי היא תהיה".

 

אדם סילבר נואם (צילום: AFP)
סילבר. יקריא את שמו של זוסמן?(צילום: AFP)

 

על ההבדלים בין ה-NBA ליורוליג, אמר זוסמן: "זה סוג משחק שונה לחלוטין. באירופה המשחק איטי עם יותר מחשבה. לא קולעים 110 נקודות. השחקנים שם פחות אתלטיים. המשחק רגוע ומנוהל ע"י הרכזים, הם השחקנים הבולטים והם בדרך כלל הפייבורטים של המאמנים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אינסטגרם פילדלפיה סיקסרס
יובל זוסמן
צילום: אינסטגרם פילדלפיה סיקסרס
מומלצים