שתף קטע נבחר

מאור בוזגלו בדרך לבאר שבע

פגישה לילית בין הקשר למנהיגי ארגון האוהדים "אולטרהסאות'" הסירה את המכשול העיקרי בדרך לחזרתו. השחקן התחייב להתנער מביקורת שישמיעו בני משפחתו על המועדון. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, השיחות בין הצדדים החלו כבר לפני חודש וחצי. מראשי הארגון נמסר: "סוכם רק על סולחה, אנחנו לא מנהלים את הקבוצה"

הסיכויים לקאמבק הגדול של הכדורגל הישראלי עלו לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) בצורה משמעותית לאחר שמאור בוזגלו נפגש עם נציגים מארגון אוהדי הפועל באר שבע, כצעד שנועד לקדם את חזרתו לקבוצה בה כיכב במשך ארבע עונות ועזב לפני שנתיים. אחד הדברים המעניינים שסוכמו הוא שאם מישהו מבני משפחתו של הכדורגלן ימתח ביקורת על המועדון - הוא יתנער ממנה באופן פומבי.

 

שיחות בין מאור בוזגלו להפועל באר שבע

 

כפי שנחשף ב-ynet לפני כחודש וחצי, בין הצדדים החלו מגעים כשהמכשול העיקרי למימוש העסקה היה התנגדותם הנחרצת של האוהדים לחזרתו, בשל הטונים הצורמים בהם הסתיימה הקדנציה שלו.

 

בוזגלו במדי באר שבע. בדרך לחזור ללבוש אותם (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בוזגלו במדי באר שבע. בדרך לחזור ללבוש אותם(צילום: אורן אהרוני)

 

בוזגלו ואשתו מירן הגיעו לאזור קריית גת, שם פגשו בראשי ארגון האוהדים "אולטרהסאות'". בשיחה, שהוגדרה כחיובית מאוד, הצדדים פרקו את אשר על ליבם. בסיום ליבנו הצדדים את היחסים

ביניהם, והאוהדים הבטיחו להעביר מסר לראשי המועדון כי הם מעוניינים בחזרתו לקבוצה. לאחר שהאוהדים יעבירו את המסר צפוי להיפתח משא ומתן רשמי בין הקבוצה לשחקן, כשהתקווה של שני הצדדים היא שהוא יחזור להוביל את הקישור של האדומים.

 

מארגון האלטרסאות' נמסר: "הארגון לא פועל דרך אגו ונקמנות מעולם, למעט מקרים קיצוניים בהם חייבת להגיע תגובה. בכל הנוגע למאור בוזגלו, הייתה חייבת להגיע תגובה והיא הגיעה. לאחר שעזב את המועדון בטון צורם, משפחתו דיברה רעות על המועדון בכל הזדמנות והכותרות השליליות סביב הפרידה לא הפסיקו להגיע, דאגנו להשמיע את קולנו באצטדיון. יחד עם זאת, לא שכחנו את ההישגים אליהם הגענו גם בזכות השחקן ואת רגעי האושר האדירים שחווינו יחד.

אמש, מתוך מחווה של רצון טוב ומהערכים שעליהם חונכנו והקמנו את הארגון הזה, נערכה פגישה בין ראשי הארגון ומאור בוזגלו במטרה לשים סוף לאגו וליצר הנקמנות ההדדי בין הצדדים.

 

אוהדי הפועל באר שבע (צילום: הרצל יוסף)
אוהדי הפועל באר שבע(צילום: הרצל יוסף)

 

"הפגישה לא נערכה כדי לתת אור ירוק לאלונה ברקת להחתים את בוזגלו. אנחנו עדיין לא משמשים כג'נרל מנג'ר של המועדון ואין לנו שום כוונה להיות בפוזיציה הזו. לאחר שיחה שבה שני הצדדים הקשיבו אחד לשני, הוחלט יחד כי מעתה והלאה נחסוך את הקללות ושנאת החינם. זה מיותר ולא מוסיף כבוד לאף אחד מהצדדים. בסופו של דבר המורשת של השחקן במועדון גדולה מכל פרשייה כזאת או אחרת ואנו רוצים לזכור את הימים הטובים שלנו ביחד. השחקן התנצל על הטעויות שנעשו מהצד שלו ושל משפחתו, ועל מקרים שגרמו לכולנו לעמוד על המשמר. לשוב, חשוב לנו להדגיש - לעולם לא נשים את האגו שלנו לפני הפועל באר שבע. לא סוכם בפגישה על חזרה של השחקן, אלא רק על סולחה הדדית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים