שתף קטע נבחר

גביע העולם: מדליית ארד לאריק זאבי

הג'ודוקא הישראלי פתח את העונה עם ארבעה ניצחונות והפסד בודד בווינה - בדרך להישג ראשון ב-2010. איגרוף: זהב ליוסף עבד אל-גני בהונגריה

חודשיים לפני אליפות אירופה בג'ודו בווינה, אריק זאבי זכה הערב (א') במדליית הארד בתחרות גביע העולם בבירת אוסטריה - בתחרות הראשונה שלו לשנת 2010.

 

הג'ודוקא הישראלי פתח מול אלברטו בורין והשיג יוקו ולאחריו ווזארי, לעומת יוקו בודד של האיטלקי. 3:30 דקות מתחילת הקרב, השיג זאבי את הווזארי הנוסף שהפך אוטומטית לאיפון. בסיבוב השני הוא התמודד מול מטיאס צימרמן השוויצרי והכניע אותו באיפון אחרי 63 שניות בלבד.

 

ההצלחה של זאבי המשיכה גם בשמינית הגמר, כשניצח באיפון נוסף (שני ווזארים) - הפעם אחרי 3:33 דקות - את האמריקני בן ה-19 קלי וושקולט. אלא שאז, ברבע הגמר, הוא הפסיד באיפון ליפני טקז'י קייאן (3:15 דקות) ונשלח לבית הניחומים.


אריק זאבי. קונים הישג דומה גם בעוד חודשיים? (צילום: AP)

 

בשלב זה ידע הישראלי כי שני ניצחונות יביאו לו את הארד. הוא פתח באיפון על מרטין פקק השבדי אחרי 3:09 דקות - ועלה לקרב על המדליה. הצרפתי כריסטוף הומברט לא הופיע וזאבי יכול להוסיף עוד הישג לרזומה.

 

איגרוף: זהב ליוסף עבד אל-גני בהונגריה

המתאגרף הבכיר של ישראל, יוסף עבד אל-גני, זכה במדליית הזהב בתחרות דרג A בדברצן שבהונגריה. הוא גבר תחילה על יריב הונגרי 1:6 ואחר כך על הקובני 0:2 בגמר של קטגוריית המשקל מעל 91 ק"ג.

 

פיטר מושינזון (54 ק"ג) הובס ברבע הגמר 13:1 בידי יריב ממולדובה, קונסטנטין סניגור (69 ק"ג) ניצח בסיבוב הראשון 4:12 יריב מהונגריה והפסיד בשני, בעוד ארטיום מסליי (75 ק"ג) עלה אוטומטית מהסיבוב הראשון והפסיד למולדובי בשני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים