שתף קטע נבחר

הגביע האנגלי: בולטון וטוטנהאם נפרדו ב-1:1

שתי הקבוצות ייאלצו לשחק משחק חוזר, לאחר שסיימו בשוויון 1:1 בשמינית הגמר. אסטון וילה ניצלה ממבוכה עם שער שוויון ו-2:2 מול קריסטאל פאלאס. פולהאם הביסה 0:4 את נוטס קאונטי

שלושה משחקים במסגרת שמינית גמר הגביע האנגלי נערכו היום (א'), ובראשון שבהם סיימו בולטון וטוטנהאם בתיקו 1:1. שתי הקבוצות כשלו בניסיון הראשון להעפיל לרבע גמר המפעל, כאשר טוטנהאם אף החמיצה פנדל בדקה ה-72 מרגליו של טום הודלסטון.

 

 

השער הראשון נכבש לזכות בולטון על ידי קווין דייויס הוותיק בדקה ה-34, אולם טוטנהאם השוותה בדקה ה-61 מרגליו של ג'רמיין דפו, אחרי מסירה נהדרת של גארת' ביילי. דפו העלה את מאזן כיבושיו ל-25 בכל המסגרות העונה.


דפו וקראוץ'. ייאלצו לשחק משחק נוסף כדי לעלות לחצי הגמר (רויטרס)

 

לתרנגולים היתה כאמור הזדמנות להכריע את המשחק, כאשר ידו של סמואל ריקטס נגעה בכדור ברחבה, אבל בעיטת העונשין של הודלסטון נהדפה מצוין על ידי שוערה הפיני של בולטון, יוסי יאסקוליינן. תמיר כהן החליף בבולטון את מאת'יו טיילור בדקה ה-88.

 

במשחק השני של היום לא התקשתה פולהאם מהפרמייר ליג להביס 0:4 את נוטס קאונטי מהליגה הרביעית. את מסכת השערים פתח סימון דייויס בדקה ה-22, בובי זאמורה קבע את השני (41), דמיאן דאף האירי הבקיע את השלישי (73) וסטפאנו אוקוקה צ'וקה, שהושאל לקבוצה מרומא האיטלקית, חתם את התוצאה (79).


 

זאמורה. אחד מתוך ארבעת המבקיעים של פולהאם (רויטרס)

 

קריסטאל פאלאס מתחתית הליגה השניה כמעט והפתיעה הערב את אסטון וילה, אחרי שהובילה 1:2 בדקה ה-70, אך נאלצה לראות את הווילה משווים ל-2:2 וקובעים משחק מכריע.

 

יוהאנס ארטל האוסטרי קבע 0:1 לפאלאס בדקה ה-24, אבל ג'יימס קולינס השווה כעבור 11 דקות. דארן אמברוז, לשעבר בניוקאסל, העלה את פאלאס ל-1:2 בדקה ה-70 והיה בדרך לסנסציה נוספת בגביע האנגלי, אולם אז כאמור הגיע השוויון מראשו של סטיליאן פטרוב הבולגרי, שלוש דקות לסיום המשחק.

 

הערב פורסמה גם הגרלת רבע גמר הגביע. המשחק שמסתמן כמעניין ביותר יהיה של צ'לסי, שתארח את מנצ'סטר סיטי, אם זו תעבור כמובן את סטוק במשחק השני (1:1 במשחק הראשון). אברהם גרנט ופורטסמות' יארחו את בירמינגהאם, והמנצחת בין קריסטאל פאלאס לווילה תצא למשחק חוץ מול המנצחת בין ווסט ברומיץ' לרדינג. פולהאם תארח את המנצחת במפגש המכריע בין בולטון לטוטנהאם.


פורסם לראשונה 14/02/2010 18:19

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'רמיין דפו
צילום: Getty Images imagebank
מומלצים