שתף קטע נבחר

מכבי חיפה תשחק נגד מורה, ב"ש נגד לאצ'י

מוקדמות הליגה האירופית: הירוקים יתמודדו במשחק הראשון נגד היריבה שסיימה את העונה שעברה במקום הרביעי בליגה הסלובנית ונוסדה לפני שבע שנים בלבד. הפועל ב"ש תפגוש את הקבוצה האלבנית, שדורגה רק במקום השישי בארצה

מכבי חיפה תתמודד נגד נ.ס מורה הסלובנית בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. כך נקבע היום (ג') בהגרלת המשחקים. המשחק הראשון ייערך ב-11 ביולי והגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן ב-18 ביולי.

 

מורה סיימה את העונה שעברה במקום הרביעי בליגה הסלובנית והעפילה לחצי גמר הגביע. היא קיימת שבע שנים בלבד ותהיה זו הופעתה הראשונה בהיסטוריה בזירה האירופית.

  

מכבי חיפה (צילום: טל שחר)
מרקו בלבול(צילום: טל שחר)
 

 

סנטיאהו סלליך, ששיחק בעבר בליגה הסלובנית במדי מאריבור, אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "לא יצא לי להכיר את הקבוצה הזו כששיחקתי שם, כי הם היו בליגה השניה. אבל המאמן שלהם היה גם המאמן שלי והשוער שיחק איתי. אולי מורה היא לא מהאריות של אירופה, אבל בטח שאסור לזלזל בה. המאמן שלהם הביא אותנו לצ'מפיונס ליג. זה מאמן טקטיקן מאוד וקשוח מאוד. הוא העלה את מורה ליגה ובעונה האחרונה נבחר שם למאמן העונה".

 

סלליך מאוכזב (צילום: אורן אהרוני)
"אסור לזלזל במורה". סלליך(צילום: אורן אהרוני)

 

הפועל באר שבע תתמודד במשחק הראשון נגד KF לאצ'י מאלבניה. את העונה שעברה סיימה לאצ'י במקום השישי בלבד בליגה האלבנית החלשה, אך קיבלה את הכרטיס למפעל האירופי בזכות העובדה שסגנית האלופה אוקסי זכתה בגביע ופינתה מקום נוסף במוקדמות, ושתי הקבוצות שדורגו מעליה - סקנדרבאו ופלמורטארי לא יכולות לשחק באירופה. הראשונה מושעית מהמפעלים האירופים ל-10 שנים בגלל שהואשמה בהטיית משחקים ולשנייה אין רישיון להתחרות באופ"א.

 

ההישג הטוב ביותר אליו הגיעה לאצ'י היה ב-2013, אז היא זכתה בגביע האלבני. העונה הקרובה תהיה השישית בתולדותיה בה היא משתתפת במפעל האירופי.

 

הצוות המקצועי בהפועל ב
ברק בכר ושחקני ב"ש. היריבה עלתה למפעל מההפקר(צילום: הרצל יוסף)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
מרקו בלבול
צילום: גיל נחושתן
מומלצים