מעיין בן ה-4 (צילום: החדשות)
מעיין בן ה-4 | צילום: החדשות

גלה חוותה את הסיוט של רוב הורי תל אביב כשמעיין, בנה בן ה-4, נדרס על ידי קורקינט חשמלי בפארק הירקון. בטור מרגש שכתבה לחדשות Online היא חושפת את רגעי האימה והפחד כשהבחינה בבנה שרוע על הרצפה מדמם - וקוראת לעיריית תל אביב להתעורר באופן בהול.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

המצב מסוכן ובהול - זה לא חלום, זה סיוט. אנחנו, ההורים של תל אביב, מחנכים את ילדינו מהו כביש ומהו רמזור. הם יודעים את ההבדל בין אור אדום לאור ירוק אבל לא יודעים להבחין בין קו לבן שמשורטט על המדרכה - הקו הלבן הזה הוא אדום ומדמם. זה מה שקרה למעיין, בני בן הכמעט 4, הילד החכם, הזהיר והאחראי שלי. במפגש עם הקורקינט החשמלי שטס בשביל האופניים של פארק הירקון במהירות של טוסטוס, נשברה לו הרגל. לא אכנס לתיאור שעות האימה והדם עד שהבנו ש"יצאנו בזול". הקו הלבן הזה הוא כסת"ח והוא בדיחה.

במציאות התל אביבית ההורים הפכו למערכת כריזה מחרישת אוזניים שצועקת: "עצור! מכונית עולה על מדרכה! תיזהר, טוסטוס חותך! לא לזוז, קורקינט חשמלי!". בתל אביב אין למדרכה שום משמעות ולהולכי הרגל אין שום ערבות על ביטחונם. עיריית תל אביב, אתם נהדרים בכל הקשור ליצירת תוכן מגניב, מסיבות ואירועים ויחסי ציבור אבל מה עם מה שחשוב באמת?

עיריית תל אביב תעשה סדר? אילוסטרציה (צילום: רויטרס, חדשות)
"מה יותר בהול מזה?". אילוסטרציה | צילום: רויטרס, חדשות

"תושבי ת"א הם לא פלקט - כשפוגעים בנו אנחנו מובלים באמבולנסים"

לא תצליחו לחנך את הרוכבים לציית לכללים ולהתחשב בהולכי הרגל. אפילו לעצור באור אדום לא תצליחו מבלי להפעיל אכיפה נוקשה וטוטאלית. המדבקות על גובה בקנס שהדבקתם? לא רואים אותן כשנוסעים על המדרכה במהירות של 40 קמ"ש.

אתם צריכים לצאת במבצע אכיפה חסר תקדים ופשרות. אתם צריכים להחרים טוסטוסים ורישיונות לכל רוכב אופנוע שעוקף פקק דרך מדרכה וכל שליח שמשפר זמן שליחות על חשבון חיי אדם. אתם צריכים לסרוק את מדרכות העיר נון סטופ, לקנוס ולפנות רכבים, אופנועים וקורקינטים שחונים כאילו המדרכה שייכת לאבא שלהם.

לא נוכל לחכות עד אוגוסט לתוכנית הסדורה והמנוסחת שפרסמתם. זוהי שעת חירום! אנחנו התושבים, אנחנו לא פלקטים. אנחנו לא פוסטים קורעי לב וסוחטי לייקים בפייסבוק. אנחנו תושבים אמיתיים, בני אדם, ותיקים וילדים - שכשקורקינט חשמלי פוגע בנו, אנחנו מובלים באמבולנסים. מה יותר בהול מזה?