שתף קטע נבחר

קופה אמריקה: 2:2 בין קטאר ופרגוואי

בית 2: קרדוסו וגונסאלס העלו את פרגוואי ליתרון מבטיח במקרנה, אבל מארחת מונדיאל 2022 לא נבהלה ושערים של אלמועז וחוחי סידרו לה נקודה ראשונה אי פעם בטורניר. במחזור הבא: ארגנטינה ופרגוואי במשחק קריטי

פרגוואי הייתה בטוחה שהיא בדרך לניצחון ראשון בקופה אמריקה 2019, אבל איבדה יתרון של שני שערים וסיימה ב-2:2 מול קטאר במשחק שנערך במרקאנה הריק למחצה.

 

החבורה של אדוארדו בריסו עלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית בזכות פנדל מוצלח של אוסקר קרדוסו הבלתי נגמר. אקס בנפיקה ליסבון בן ה-36 מצא שוב את הרשת במחצית השנייה (53), אבל הפעם השופט נעזר ב-VAR כדי לפסול את השער בטענת נבדל. פרגוואי לא נבהלה יותר מדי ותוך שלוש דקות שלח דרליס גונסאלס פצצה מ-20 מטר לחיבורים של הקטארים וקבע 0:2.

 

קטאר חגיגה (צילום: רויטרס)
הקטארים בטירוף(צילום: רויטרס)

   

מאותו הרגע האדומים-כחולים הפסיקו לשחק ושילמו על כך ביוקר. זה החל עם שער אדיר של עלי אלמועז שמזווית אלכסונית שלח טיל לחיבורים (68) והסתיים עם שער שיוויון של בועלם חוחי (77). הקטארים גם היו קרובים לניצחון ונדמה שרק העייפות מנעה זאת מהם.

 

במחזור הבא בבית 2 תפגוש פרגוואי את ארגנטינה הלחוצה למשחק קריטי עבור שתיהן. קטאר שמשתתפת לראשונה בקופה תנסה להמשיך במומנטום ולהפתיע את קולומביה שמובילה את הבית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים