שרת ערבי בבית ספר חרדי פיתה בת 7 עם ממתקים וביצע בה זממו

תושב הכפר דיר קדיס עבד במוסד חינוכי והועסק בניקיון ותחזוקה • הכיר את הילדה במוסד, טיפח עימה קשר, ונתן לה ממתקים • באחד הימים הוביל אותה לבית, כשהוא אוחז בידיה בכוח, גרם לנפילתה - וביצע בה מעשה חמור במיוחד • פרקליט המשפחה: "באירוע נכחו אנשים נוספים, ככל הנראה עובדים פלסטינים, אשר השפילו את הילדה וביזו אותה - וסייעו בידי הנאשם" • גורם חינוכי לחרדים 10: מי התיר להכניס ערבי לתוך מוסד של בנות?
חיים טוויל
י"ג סיון התשע"ט / 16.06.2019 20:40

בתום חקירת המשטרה ואיסוף הממצאים נגד פלסטיני, תושב הכפר דיר קדיס שליד מודיעין עלית, הוגש נגדו היום (ראשון) בבית משפט הצבאי בעופר כתב אישום בגין ביצוע מעשה חמור בנסיבות מחמירות, תקיפה וחטיפה של ילדה יהודיה כבת 7 ביישוב חרדי.

כתב האישום הוגש לאחר חקירה מורכבת שנמשכה מספר חודשים, שבמסגרתה בוצעו פעולות רבות ומגוונות ואיסוף הממצאים נגד הנאשם.

החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהוגשה על ביצוע מעשה חמור בילדה.

מהחקירה עלה, כי הנאשם שעבד בבית ספר ביישוב חרדי באזור בנימין והועסק בנקיון ותחזוקה הכיר את הילדה במוסד החינוכי וטיפח עימה קשר, בכך שהיה מדבר איתה מעת לעת ונותן לה ממתקים.

באחד הימים הוביל הנאשם את הילדה לבית באזור, תוך שהוא אוחז בידיה בכוח, גורם לנפילתה וביצע בה מעשה חמור במיוחד, בנסיבות מחמירות, תוך שהיא בוכה וזועקת לעזרה.

רק לאחר שהנאשם סיים לבצע את זממו הוא שחרר אותה לביתה.

“משטרת ישראל תחקור בנחישות ותפעל ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה בכדי לתפוס במהרה ולהביא לדין את העבריינים הפוגעים בילדים תמימים”, אומרים במשטרה, “ותביא לאיסוף ממצאים וראיות שיובילו למיצוי הדין בחומרה עם העבריינים”.

עו”ד חיים בלייכר מארגון חוננו, אשר מלווה את משפחתה של הילדה בת ה-7, אומר:

“מדובר באירוע אכזרי ומזעזע ביותר, כאשר במהלך האירוע נכחו אנשים נוספים, שככל הנראה מדובר בעובדים פלסטינים, אשר השפילו את הילדה וביזו אותה וסייעו בידי הנאשם.

“לכאורה מדובר בשנאה מזוקקת של קבוצה של חלאות אשר נהגו נגד כל ערך אנושי רק בשל היות הקורבן יהודיה”.

גורם חינוכי אומר הערב לחרדים 10: “כמה צדקו אותם שזועקים כל הזמן נגד העסקתם של ערבים במקומות של יהודים. מי העלה בדעתו להכניס ערבי למוסד חינוכי של בנות? מי התיר את זה?”

הוא הוסיף וציין כי גם חובה על ההורים והמחנכים לחנך את הילדים להתמודד מול פיתוי של ממתקים. “צריך להדגיש לילדים שוב ושוב שאסור לקחת ממתק מאף אדם – בטח מאיש זר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות