עוד מפלגה בימין?

איילת שקד: אולי אתמודד תחת גוש ימין גדול

בכנס ה'ג'רוזלם פוסט', סיפקה שקד כמה כותרות מדיניות ואף שיבחה את נתניהו. לגבי איפה תתמודד, הבהירה שקד כי כל האפשרויות פתוחות, ייתכן כי היא תיצור גוש ימין גדול (חדשות)

איילת שקד (צילום: פלאש 90)

מנהיגת הימין?: שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, התייחסה לשאלה המרכזית לגביה והבהירה כי ייתכן ותיצור גוש ימני גדול, בנוסף היא הסבירה מה ישראל צריכה לעשות כדי להחיל את החוק הישראלי ביו"ש.

איילת שקד השוהה כעת בחו"ל, ענתה לשאלה הגדולה שחזרה ונשנתה האם היא תתמודד שוב במפלגת הימין החדש שכשל, או שתחבור לריצה בבית היהודי, "כל האפשרויות פתוחות בשאלה איפה אתמודד בבחירות הקרובות".

הכנס בו אמרה את הדברים, הוא הכנס של "הג'רוזלם פוסט" בניו יורק. בין יתר דבריה אמרה, כי "הבחירות האלה הן אתגר למחנה הימין" והוסיפה, כי היא לא שוללת שום אפשרות שתיצור גוש ימני גדול".

שקד יצאה נגד האמירה של מחליפה בתפקיד, שר המשפטים אמיר אוחנה, כי לא חייבים למלא אחר החלטות בג"ץ וענתה: "על ממשלת ישראל ואזרחיה לציית לפסיקת בית המשפט גם אם אינם מסכימים עמם, כמו גם לחוקי הכנסת. ישראל היא דמוקרטיה - לא אנרכיה. היא שייכת למועדון מאוד אקסקלוסיבי של 21 מדינות שהוקמו כדמוקרטיות, ויש לנו מסורת דמוקרטית מוצקה. גם אני כשרת המשפטים ביקרתי לעתים קרובות את פסקי הדין".

לבסוף, שקד סיפקה גם כותרות מדיניות כמתחייב ואמרה, כי "על ישראל להחיל את החוק הישראלי ביהודה ושומרון, אך היא חייבת לקבוע עובדות בשטח. לדבריה, "הגיע הזמן לספח את שטחי C. אסור לפספס את תקופת שלטונו הפורה של הנשיא דונלד טראמפ."

שקד החמיאה לנתניהו ואמרה: "אני מאמינה לראש הממשלה נתניהו כשהוא אומר שיספח ואני מקווה שנהיה חלק מהממשלה הבאה שתעשה זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר