ביג נו נו: 9 דברים שלעולם לא יהיו במטבח של מעצבת פנים

אילו ידענו שמחירם הנמוך של כיורי הנירוסטה שרכשנו למטבח, מעיד על איכותם הירודה, היינו מוכנים להשקיע בהם קצת יותר. התגייסנו לעזרתכם כדי שלא תחזרו על הטעות שלנו (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

כמה נחמד זה יכל להיות אם מישהו היה אומר לכם שצירי המגירות הזולים שרכשתם יסבו לכם כאבי ראש ולב כה רבים, לאחר שתסיימו את שיפוץ המטבח השלכם. לכן, ננסי שרבונה, המעצבת הראשית של "Charbonneau Interiors", חולקת באדיבותה את 9 הדברים שלעולם לא תמצאו, בשום אופן, במטבח שלה.

1. שטח עבודה מצומצם

שטח הדלפק הוא קריטי עבור מטבח פונקציונלי. כדי להיות בטוחים ששטח ההכנה שלכם מספק, תכננו אותו מראש בעיצוב המטבח ואל תהססו להעזר באיש מקצוע, או רכשו אי בודד, אם יש צורך בכך. (תוספת שטח הדלפק יכולה להיות מושגת על ידי אחסון פשוט של המכשירים שלכם, הקמח וכו', בתוך הארונות.)

2. מתכת באיכות נמוכה

כיורי המטבח וברזיהם נמצאים בשימוש יומיומי שוטף (סורי, זהו משחק מילים שלא יכולנו לוותר עליו). טיפות מים וסימני חלודה הם עניין לא אסתטי בעליל שיעיב על יופיים. לכן, בחרו מראש במוצרי מתכת באיכות גבוהה שיהיו קלים לניקוי ולתחזוק. גם לצירי הדלתות יש חשיבות, דלת התלויה באופן עקום זה לא מראה מלבב.

3. עומס יתר על דלת המקרר

עומס ויזואלי = לחץ מיותר. אז עשו לעצמכם טובה ותחבו למגירה את המוני המגנטים / איורי הילדים המוצמדים למקרר שלכם. הם סנטימנטליים, נכון, אתם צודקים: אחסנו או מסגרו אותם, כך שיראו מסודרים ויפים.

4. שולחן מבולגן

הפרידו דת ממדינה, אנשים! מי רוצה להסתכל על ערימות דואר מלחיצות, בזמן בישול סיר של ריזוטו? באופן דומה, מי רוצה רוטב מרינדה על חשבון החשמל שלו? שרבונה אומרת שארגון השולחן הוא הדבר הראשון שעשתה בשיפוץ המטבח שלה.

5. ריח מסתורי

שום דבר לא מחרב מטבח נהדר כמו ריח מעופש שמגיע מ-אלוקים יודע איפה. "ספוגים ישנים או ריחות מפח האשפה, קלים לנטרול ויש לטפל בהם מדי שבוע", מתעקשת שרבונה.

6. פחי אשפה חשופים

אם אתם יכולים להניף אותו, סדרו את פח האשפה בתוך ארון. אבל אם הוא צריך להיות מוצג, וודאו שהוא מכוסה ומעוצב כהלכה.

7. מחסור במקומות ישיבה

מטבח גדול? הוסיפו פינת ישיבה לארוחת הבוקר. מטבח קטן? הוסיפו כיסא קטנטן או שרפרף. מטבחים הם חלל המאסף את בני הבית ואתם תשמחו לתת מנוחה לרגליכם בעת בישול הריזוטו הנ"ל.

8. היעדר שטיחים

שטיחים יעזרו למפרקים שלכם כאשר תעמדו על רגליכם במשך זמן ארוך. הם גם מוסיפים עניין וסטייל. "יש כמה סוגים של שטיחים שקל לנקות והם יפים בו זמנית: שטיחים מחוטי צמר קשורים או שטיחים מתוצרת מכונה. אלו אפשרויות נהדרות למטבחים שבו מקרים של נוזלים אשר נשפכים קורים לא מעט".

9. צמחים ופירות מלאכותיים

פשוט. לא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר