בזמן שאצלנו בישראל ה"אקשן" הכי גדול בפארקי שעשועים הוא זריקת כיסאות, בשאר העולם מתלהבים ממתקנים מטורפים באמת. כמה מטורפים? ובכן, אתם בטח יודעים בעצמכם כי סביר להניח שגם אתם נתקלתם בפוסט הוויראלי על מתקן נפילה מטורף בדרום קוריאה.

בסרטון שמופץ בימים האחרונים ברשת, אפשר לראות אנשים על המתקן, אשר מכפיל את גובהו תוך כדי שהאנשים שנמצאים עליו עולים מעלה בכסאותיהם. תוך כדי עלייה שהולכת ונעשית מהירה יותר, הכסאות "נופלים" ממקומם והאנשים מסתובבים כמו קרסולה סביב העמוד המרכזי. איבדתם אותנו? בואו תראו איך הדבר הנורא הזה עובד:


נראה נורא, נכון? אז כן, זה באמת נורא וזה באמת חולני וזה גם ממש ממש ממש פייק. מצטערים לבשר לכם שגם אתם נפלתם במתיחה דיגיטלית. המתקן שאתם רואים נקרא Gyro Drop והוא נמצא בפארק השעשועים לוט וורלד (Lotte World) שבסיאול.

המתקן האמיתי מגיע לגובה של 70 מטרים בלבד, והאנשים שנמצאים עליו פשוט עולים מעלה עד הסוף ואז חווים "נפילה חופשית" במהירות שמגיעה ל-100 קמ"ש. לצערנו (או שמחתנו, בעצם), אין כאן שום חבלים שנמתחים ומעיפים את עולי המתקן לכל עבר. ככה זה נראה באמת:

לא ברור מי אחראי לסרטון ההוא, אבל זה בהחלט מזכיר את עבודתו של טיל נוואק, שיצר את הסרטון הבא, על מתקני אקסטרים שלא באמת קיימים במתקני שעשועים:

בקיצור, העולם מקום משעמם יותר ממה שחשבתם.