שתף קטע נבחר

סוף טוב: משחקי חצי גמר הגביע ייערכו כסדרם

'פרשת תיוג האוהדים': המשטרה ואיגוד הכדורסל הגיעו להבנות, כך שהמשחקים יתקיימו ביום שני כמתוכנן. בנוסף, סוכם כי במהלך המשחקים לא יהיו שוטרים במדים בזירת המשחק

סוף טוב, הכל טוב. יומיים אחרי הודעת המשטרה כי משחקי חצי גמר גביע המדינה ביום שני בוטלו, איגוד הכדורסל הודיע היום (א') כי האירוע יתקיים כמתוכנן.

 

במקור, המחלוקת החלה כאשר המשטרה דרשה את תיוגם של האוהדים, זיהויים והפרדתם בין יושבי היציע (החלק העליון של ההיכל) לבין יושבי האולם, במשחקים ביום שני. במקור, איגוד הכדורסל דחה את הבקשה, אך אחרי פגישה בין הצדדים הבוקר, הצדדים הגיעו להבנות.


שי שני יכול לחייך. הצדדים הגיעו להבנות (צילום: אורן אהרוני)

 

בפגישה הבוקר בין יו'ר איגוד הכדורסל, שי שני, והמנכ"ל יעקב בן שושן, עם מפקד מרחב יפתח, נצ"מ יורם אוחיון וקצין אג'מ של המרחב, סנ'צ חיים סרגרוב,

סוכם כי נושא סימון יושבי היציע התחתון לא יהיה באחריות איגוד הכדורסל וכי המשטרה תטפל בנושא ישירות מול 'היכלי הספורט', בעלי הרישיון לקיום האירוע.

 

עוד סוכם בדיון כי המשטרה תיענה לבקשת האיגוד ותקל על האוהדים בכל הקשור למיקום אמצעי העידוד באולם. כמו כן, הודיע מפקד המרחב כי במהלך המשחקים לא יהיו שוטרים במדים בזירת המשחק, כפי שביקש איגוד הכדורסל.

 

באיגוד הכדורסל ביקשו להודות למשרד הספורט על מעורבותו בנושא והודיעו כי משחקי חצי הגמר יתקיימו כמתוכנן:

בשעה 19:00 חצי הגמר הראשון בין אליצור אשקלון לבני השרון, וב-21:30 ברק נתניה מול מכבי ת"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גביע המדינה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים