קמפיין ההסתה

ליברמן: "ראינו מירוץ מביש בין נתניהו לגנץ מי מתחנף יותר טוב לחרדים"

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, חוזר על דרישתו להקים ממשלת חירום לאומית ללא הסיעות החרדיות. בליכוד תוקפים את טענתו שלא ידע שהמדינה בגירעון תקציבי (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליברמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, חוזר הבוקר (ראשון) על דרישתו להקים ממשלת חירום לאומית ללא הסיעות החרדיות.

יונתן אוריך, יועצו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, צייץ הבוקר כי "רק לפני פחות מחודש ליברמן דפק דרישות תקציביות של לפחות 3 מיליארד שקל. פתאום הוא מוטרד מהגירעון? ושולח את פורר לגמגם ברדיו 'וואלה לא ידענו שיש גירעון'? בחייאת איווט, כשרצית עשרות תקנים לשגרירים לא ידעת שזה עולה כסף? איווט רק רוצה להפיל את נתניהו, ואם זה עולה בממשלת שמאל - הוא משלם".

בפתח דבריו התייחס לטענות ב'ליכוד' שהוא משקר בכך שכביכול רק עכשיו ידע על הבור התקציבי וכתב: "שמחתי לראות ולשמוע הבוקר את כל הפרשנים והדוברים מטעם באולפני הטלוויזיה והרדיו תוקפים אותי ואת "ישראל ביתנו" על שקבענו סדר יום פוליטי חדש".

לדבריו: "מה נשתנה הלילה הזה? התברר שמדינת ישראל נמצאת בתוך משבר תקציבי עמוק עם גרעון של מעל 50 מיליארד שקל, ואתגרים ביטחוניים שזה לא המקום לפרט עליהם".

איווט חזר על דבריו כנגד ממשלה עם החרדים וכתב: "ברור לי, מעבר לכל ספק, של"ליכוד" ו"כחול לבן", לא יהיו ביחד 60 מנדטים בבחירות הקרובות וכל אחת בנפרד תעדיף להקים ממשלה צרה עם החרדים, קרי ממשלת הלכה.

"ציינתי לא מכבר שראינו בשבוע האחרון מרוץ מביש בין בנימין נתניהו לבני גנץ מי מתחנף יותר טוב לחרדים. נתניהו כבר נכשל בהקמת ממשלה זה עתה. יתרה מכך, עד עכשיו הוא לא מצליח לגשר על הפערים בין בצלאל סמוטריץ' ורפי פרץ לגבי חלוקת תיקים בממשלת מעבר.

"גם לבני גנץ, לבד, אין שום סיכוי להקים ממשלה, למרות המאמץ לרצות את ש"ס ויהדות התורה".

ליברמן הוסיף כי "נתניהו מנסה באופן מלאכותי למקד את הויכוח סביב השאלה מי יהיה ראש הממשלה, ו"ישראל ביתנו" סבורה שחשוב יותר להבין איזו ממשלה תקום?

"בנסיבות שנוצרו יש להקים ממשלת חרום לאומית, ואני מדגיש חרום לאומית - ללא ליצמן, דרעי, סמוטריץ ובן גביר, מרצ, העבודה והרשימה המשותפת. מלבד זאת, כדאי להזכיר שנתניהו, שכביכול משתייך לגוש הימין, מתכוון להעביר היום בערב עוד עשרות מיליוני דולרים דמי פרוטקשן לארגון הטרור חמאס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר