שתף קטע נבחר

אוזן: "חייבים 3 נקודות מול נצרת"

מכבי פתח תקווה השלימה שישה משחקי בית ללא ניצחון. המגן: "המגרש ב'אורווה' הוא לא בדיוק חוויה, גם לנו קשה פה". לקראת שבת: "אם נשחק כמו ששיחקנו בגביע, נצא לדרך חדשה"

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון ביתי, קיוו אמש במכבי פתח תקווה להשיג שלוש נקודות ב'אורווה' מול מ.ס. אשדוד (1:1). עם זאת, בפועל השמיטו חניכיו של פרדי דוד יתרון מוקדם וסיימו משחק שישי ביתי ללא נצחון.

 

"שוב קיבלנו שער שוויון במצב נייח", אמר המגן אורי אוזן, "עם זאת, הגענו למצבים רבים וכמעט שהכרענו את המשחק. לאשדוד יש שוער גדול, שהוציא לנו שלושה שערים בטוחים, אבל גם שחקני אשדוד החמיצו וזה חלק מהמשחק".

 

"בשבוע הבא יש לנו משחק סופר חשוב עבורנו", המשיך אוזן. "אנחנו חייבים לקחת שלוש נקודות מול אחי נצרת כדי לצאת מהתחתית הצפופה והבוערת. אנחנו עם הפנים קדימה לשבת ואם נשחק כמו ששיחקנו בגביע, נצא משם לדרך חדשה".

 

 

על העובדה שפתח תקווה לא מצליחה לנצח בבית, אמר המגן: "חוץ מההפסד למכבי חיפה, עשינו סדרה של שישה משחקים ללא הפסד. המגרש פה לא בדיוק חוויה ולצערי אנחנו לא לוקחים בו את מלוא הנקודות. גם לנו קשה לשחק ב'אורווה', בדיוק כמו שהקבוצות האחרות מתלוננות, אבל אני לא הגנן".

 

"אנחנו לא מתאמנים ב'אורווה'", סיכם אוזן, "אנחנו עושים את הדברים בצורה הכי

טובה במגרש, אבל יש לנו שחקנים טכנים בחלק הקדמי שהתנאים מפריעים בעיקר להם. עם זאת, אלו התנאים ועם זה צריכים להתמודד. אומרים שכשהרקדן לא רוקד טוב, הרצפה עקומה. פה באמת הרצפה עקומה, אבל אני מקווה שנרקוד יותר טוב בשבוע הבא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוזן: "אני לא הגנן באורווה"
צילום: אורן אהרוני
מומלצים