שתף קטע נבחר

שבע בום: אלי כהן פוטר מהפועל רעננה

אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון, הודיע הבעלים אשר אלון על הפסקת עבודתו של המאמן. כהן לשחקני רעננה: "רגע קשה עבורי". נכון לעכשיו, עמי וזאנה מהנוער, יחליפו בתפקיד

אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון, בהפועל רעננה החליטו לפטר את המאמן אלי כהן. הבעלים אשר אלון שוחח הבוקר (א') עם המאמן והודיע לו על הפסקת עבודתו, אחרי ההפסד 1:0 לבני סכנין, שהיה כנראה הקש ששבר את גב הגמל.

 

בחודש שעבר רעננה הפכה להפתעה של גביע הטוטו, כאשר העפילה עד לגמר, שם נעצרה בהפסד מול בית"ר ירושלים, אלא שאחרי רצף התוצאות הטובות, הגיעה הנפילה בליגה ובשבת היא נכנעה לסכנין משער בדקות הסיום.


שחקני רעננה לא אהבו את פיטוריו. אלי כהן (צילום: אורן אהרוני)

 

כהן הוא זה שהעלה את רעננה לליגת העל, אחרי חמש שנים במועדון. נכון לעכשיו נראה כי ברעננה לא מתכוונים למנות מחליף באופן מיידי,

על מנת לבחון כראוי את כל המועמדים הפוטנציאליים, כך שעמי וזאנה, מנהל מחלקת הנוער, הוא זה שייכנס זמנית לעמדת המאמן.

 

באימון, אותו כבר העביר וזאנה, נפרד כהן משחקניו ואמר להם: "זה רגע קשה עבורי. בחמש השנים האחרונות הבאתי את הקבוצה מתחתית הליגה הלאומית לאן שהיא נמצאת כיום. הרגשתי כאן בבית ולכן אני גם מאחל לכולם הצלחה בהמשך הדרך ובטוח שרעננה יכולה להישאר בליגת העל".

 

שחקני רעננה לא התלהבו מההחלטה על פיטוריו של כהן, רגע לפני אימון הצהריים. אחד מהם אמר ל-ynet: "הוא לא אשם. התקציב שלנו הכי נמוך בליגה וביחס לתנאים שהועמדו בפניו, אלי הוציא מהקבוצה הכי הרבה שאפשר. הגענו לגמר גביע הטוטו ועדיין יש לנו סיכויי הישרדות טובים. מה גם שהקבוצה לא משחקת רע, אלא סתם סובלת מחוסר מזל. זה לא מגיע לו".


פורסם לראשונה 14/02/2010 11:38

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים