שתף קטע נבחר

מרעי: "המטרה - להכריע מול קאזאן בבלומפילד"

חלוץ הפועל ת"א, שכבש אתמול שער בכורה בליגה העונה, כבר עם הראש בליגה האירופית: "הם יבואו פייבוריטים". לקראת הדרבי: "צריכים לעבור משחק משחק, ניתן הכל". זהבי עשוי לרדת לספסל לטובת דה רידר

הפועל תל אביב פתחה את שבוע קאזאן ברגל ימין אחרי הנצחון הקליל 0:4 על אחי נצרת בשבת בבלומפילד. חניכיו של אלי גוטמן נהנים היום (א') מיום חופשי מאימונים וביום שני יפתחו בהכנות לקראת המשחק הראשון במסגרת הסיבוב השלישי של הליגה האירופית, שיתקיים ברוסיה ביום חמישי הקרוב.

 

 

בהפועל תכננו להמריא לקאזאן כבר בשני, אולם לאחר שהתברר לקבוצה כי הרוסים לא יעמידו לרשותם מגרש אימונים אלא אולם מחומם עם דשא סינטטי, החליטו בהפועל לקצר את השהות בכפור הרוסי והם יקיימו שני אימונים בישראל -בשני ובשלישי בבוקר.

 

בשלישי בצהריים תמריא הקבוצה לקאזאן, שם תקיים אימון בודד, יממה לפני המשחק. לבקשת הצוות המקצועי, הקבוצה תשוב ארצה ביום שישי בצהריים, ולא מיד לאחר המשחק, על מנת שהשחקנים יוכלו לנוח כמו שצריך לפני הדרבי התל אביבי, שיתקיים בבלומפילד ביום שני.

 

במועדון הביעו הבוקר שביעות רצון מהעובדה שכל שלושת החלוצים ששיחקו בשבת - איתי שכטר, מהראן לאלא ו-ויקטור מרעי, מצאו את הרשת. האחרון, שכבש שער בכורה בליגת העל העונה, סיפר: "זה היה החלום שלי להבקיע שער בבלומפילד מול הקהל שלנו. זה הגול הראשון שלי בליגה וחשוב שהבקעתי אותו בשביל הבטחון העצמי שלי וגם בשביל שהצוות המקצועי ימשיך להאמין בי".


איתי שכטר חוגג. שלושת החלוצים כבשו בשבת (צילום: אלי אלגרט)

 

מרעי התייחס לשחקני הרכש ההתקפיים שהגיעו לקבוצה ומשחקים גם על המשבצת שלו: "יש לנו ספסל רחב עם שחקנים טובים, אבל זו לא בעיה - מי שטוב ישחק. אני תמיד נתתי את הכל, גם כשלא פתחתי בהרכב. זה נתן לי בטחון שאנשים בצוות המקצועי מאמינים בי ונותנים לי את הקרדיט להיכנס כמחליף ולפתוח בהרכב ואני מקווה שהחזרתי את הכל על המגרש".

 

לקראת המשחק מול קאזאן, אמר החלוץ הצעיר: " קאזאן קבוצה טובה ויהיה לנו קשה שם מול הקהל שלה. יהיה לנו קר, הם יבואו פייבוריטים, אבל נקווה שנביא את ההכרעה לבלומפילד כדי לשמח את האוהדים. אנחנו מדברים על הדרבי, אבל השחקנים המובילים בקבוצה אמרו לנו שאנחנו צריכים לעבור משחק משחק. אנחנו לא מסתכלים על מכבי, אנחנו כל הזמן מסתכלים רק על על עצמנו. האמת היא שכרגע אנחנו חושבים על קאזאן, ניתן שם את הכל ואחר כך ניתן את הכל גם בדרבי כדי לשמח את הקהל שלנו".

 

לקראת רצף המשחקים - אלי גוטמן מתכנן רוטציה בהרכב

במועדון יודעים מה חשיבות הדרבי התל אביבי עבור האוהדים האדומים ויודעים כי לקבוצה מצפים שבועיים קשים מאוד עם צמד המשחקים מול קאזאן, הדרבי, הטיסות הלוך וחזור מרוסיה ולאחר מכן המשחק מול בני סכנין בליגה. בעקבות צפיפות המשחקים, מסתמן כי המאמן אלי גוטמן יעשה רוטציה בהרכב, בו צפויים להשתלב גם שחקני הרכש החדשים.


אוהדי הפועל תל אביב. עבורם הדרבי הוא הכל (צילום: אלי אלגרט)

 

כבר עתה ברור כי גילי ורמוט, שריצה מול נצרת עונש הרחקה, ישוב להרכב הראשון על חשבונו של מרעי. שחקן נוסף שצפוי לאבד את מקומו בהרכב הוא ערן זהבי הצעיר, שקיבל קרדיט ב-11 של גוטמן בכל משחק מאז פציעתו של נמניה ווצ'יצ'ביץ'. זהבי הצליח להרגיז בשבת את המאמן במה שכינו בהפועל כ"משחק אגואיסטי".

 

גוטמן אמר לאחר המשחק בהתייחסו לזהבי: "מקומם אותי ששחקנים מוצאים את עצמם במצב בעיטה ובמקום למסור למישהו אחר שנמצא בעמדה טובה יותר, הם הולכים לבד ובועטים".


במועדון כועסים עליו. ערן זהבי (צילום: עוז מועלם)

 

עוד מאוכזבים בהפועל מהעובדה שזהבי טוען כי הוא מחזיק בהצעות מאירופה

ובינתיים מסרב לחתום על חוזה חדש שהוצע לו בקבוצה. החלוץ, שמסיים בתום העונה את חוזהו בוולפסון, עשוי לאבד את מקומו בהרכב ביום חמישי לדניאל דה רידר, שהחלים ממתיחה בשריר הארבע ראשי ונכנס בשבת כמחליף במחצית השנייה.

 

במועדון ייעשו מאמצים על מנת להכשיר למשחק את דדי בן דיין, שסובל ממתיחה בשריר התאומים, בגינה לא שיחק בליגה. בקבוצה שיבחו את גל שיש הצעיר על משחקו, אולם במידה ובן דיין יימצא כשיר למשחק מול קאזאן, יחזור שיש לספסל.


פורסם לראשונה 14/02/2010 11:13

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ויקטור מרעי
צילום: אלי אלגרט
מומלצים