שתף קטע נבחר

רשמית: מאוריציו סארי מונה למאמן יובנטוס

הגברת הזקנה הודיעה רשמית: מנג'ר צ'לסי חתם במועדון ל-3 שנים. על פי דיווחים באנגליה המועדון הלונדוני יפוצה ב-5 מיליון ליש"ט

מאוריציו סארי יובנטוס (צילום: מתוך הטוויטר)
עובר לגברת הזקנה. סארי(צילום: מתוך הטוויטר)

 

זה באוויר כבר די הרבה זמן, אבל היום (ראשון) זה הפך לרשמי: מאורציו סארי הוא מאמנה החדש של יובנטוס. צ'לסי ויובה סיכמו על מעברו של האיטלקי בן ה-60 חזרה לארץ המגף, הפעם אל הקווים של אלופת הסרייה A במקומו של מסימיליאנו אלגרי. על פי דיווחים שונים, יובה תשלם פיצוי על סך חמישה מיליון ליש"ט לבלוז.

 

בשבוע האחרון דווח בתקשורת האנגלית כי פאביו פראטיצ'י, המנהל הספורטיבי של הגברת הזקנה, הגיע ללונדון כדי לנהל שיחות פנים אל פנים עם הנהלת צ'לסי בנוגע לפרטים האחרונים של המעבר, וכעת אישרה יובה: סארי מצטרף למועדון בחוזה ל-3 שנים.

 

מאורציו סארי (צילום: EPA)
מאורציו סארי. חוזר לארץ המגף(צילום: EPA)

 

מנהלת צ'לסי, מרינה גרנובסקאיה, אישרה גם היא את המעבר: "בשיחות שהחלו לאחר גמר הליגה האירופית, הבהיר מאוריציו כמה שהוא רצה לשוב לאיטליה. הוא חשב שזה נכון עבורו להיות קרוב יותר למשפחתו ולטפל בהוריו המבגורים. מאוריציו עוזב את צ'לסי ביחד עם עוזריו ואנחנו מודים להם מאוד על שהובילו אותנו לזכייה בליגה האירופית ולמקום השלישי בליגה".

 

המועמד המוביל להחליף את המנג'ר הוא כוכב העבר של צ'לסי, פרנק למפארד, שהיה רחוק העונה משחק אחד מלהעלות את דרבי קאונטי לפרמייר ליג. הקשר לשעבר של נבחרת אנגליה הוא למעשה ברירת מחדל, למרות היתרונות הרבים שבמינויו, בייחוד היכרותו המעמיקה עם המערכת וההתלהבות של שחקני הקבוצה הצעירים מהאפשרות שיגיע.

 

פרנק למפארד (צילום: רויטרס)
למפארד. השחקנים הצעירים נרגשים מאפשרות הגעתו(צילום: רויטרס)

 

המועמדים המועדפים על ההנהלה, היו אריק טן האך שצפוי להישאר באיאקס ואלגרי עצמו, שעלה כאפשרות למעין טרייד בין המועדונים, אך הודיע כי ייקח שנת חופש מהכדורגל.


פורסם לראשונה 14/06/2019 11:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
מאוריציו סארי
צילום: gettyimages
מומלצים