שתף קטע נבחר

רוני לוי: "אפשר לנצח את ליברפול"

מאמנה הישראלי של אוניראה חולם על הפתעה בסיבוב השלישי של הליגה האירופית: "מכיר אותם היטב". יוסי בניון חזר לאימוני המרסיסיידרס. רפא בניטז: "נצטרך להיות זהירים איתו"

הליגה האירופית תחזור ביום חמישי הקרוב מפגרה של חודשיים ופרט למשחקה של הפועל ת"א בקאזאן יעמוד במוקד העניינים מהזווית הישראלית גם המפגש בין ליברפול, ככל הנראה ללא יוסי בניון הפצוע, לבין אוניראה עם רוני לוי על הקווים.

 

ללוי, שפגש את המרסיסיידרס לפני 4 שנים במוקדמות ליגת האלופות, אז כמאמן מכבי חיפה, אין זיכרונות טובים במיוחד מאנפילד - שער דרמטי של מארק גונזאלס בדקה ה-88 העניק לקבוצה המארחת 1:2, בדרך ל-2:3 בסיכום שני המשחקים.

 

הישראלי, שלאחרונה החליף את דן פטרסקו כמאמן אוניראה, הבהיר שקבוצתו תגיע למשחק ללא רגשי נחיתות. "אני מכיר את ליברפול היטב. בתקופתי כמנג'ר מכבי חיפה התמודדנו מולם והיינו קרובים לניצחון - בהחלט אפשר לנצח אותם", אמר ל"מירור".


יוסי בניון. בספק להתמודדות (רויטרס)

 

גם נשיא המועדון, מיחאי סטויקה, מאמין ביכולת של קבוצתו להפתיע את חניכיו של רפא בניטז: "אני בטוח שאנחנו מסוגלים להתמודד מולם ולשחזר את ההישגים שעשינו בתחילת העונה".

 

יוסי בניון חזר לאימוני ליברפול

מנגד, בליברפול שמחו לקבל בחזרה את יוסי בניון, ששב בסוף השבוע לאימונים אחרי היעדרות

של חודש עקב שבר בצלעות. עם זאת, באנפילד לא מעוניינים לקחת סיכונים מיותרים ונכון לעתה נראה שהישראלי לא יטול חלק במשחק מול הרומנים, כמו גם במפגש הליגה החשוב מול מנצ'סטר סיטי.

 

"יוסי חזר להתאמן עם הקבוצה אך עלינו להיות זהירים עמו", אמר מאמן הקבוצה, רפא בניטס, שנהנה לאחרונה גם מחזרתם של פרננדו טורס וגלן ג'ונסון לסגל.

   

 


פורסם לראשונה 14/02/2010 10:28

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לוי וסטויקה. מגיעים ללא רגשי נחיתות
צילום: adevarul.ro
מומלצים