שתף קטע נבחר

גרנט: "אני ופורטסמות' נילחם עד הרגע האחרון"

גם אחרי ההעפלה לרבע גמר הגביע, המאמן הישראלי מוטרד בנוגע לעתיד המועדון, שעלול להיות מוכרז כפושט רגל: "נעשה הכל כדי לשרוד. מבקש שיחשבו על האוהדים והשחקנים"

נלחמים על הכבוד. אברהם גרנט ופורטסמות' הביסו בשבת 1:4 בחוץ את סאות'המפטון והעפילו לרבע גמר הגביע האנגלי, אבל החגיגה לא באמת מושלמת, כיוון שהמועדון והמאמן הישראלי יודעים כי ייתכן ובקרוב הקבוצה בכלל תוכרז כפושטת רגל.

 

ב-1 למרץ, חמישה ימים לפני המשחק המתוכנן בשלב 8 האחרונות בגביע, גרנט ו'פומפי' ימתינו להחלטת בית המשפט באנגליה, שיקבע האם להכריז על פורטסמות' כפושטת רגל, בעקבות החובות הכספיים הכבדים אליהם נקלעה. כל זאת אחרי ארכה אותה קיבלה הקבוצה רק בשבוע שעבר.


גרנט, בהמלך המשחק מול סאות'המפטון. יחייך גם במרץ? (גטי אימג'ס)

 

"יש לנו שתי אופציות. להרים ידיים או להראות לשחקנים שרוח הלחימה שלנו חזקה מהכל",

אמר גרנט אחרי ה-1:4 בדרבי בשבת מול 'הקדושים', "אלחם עד הרגע האחרון. כל עוד יש לנו סיכוי על המגרש, המועדון ואני נעשה הכל כדי לשרוד. מה שקורה מחוץ לדשא, בבית המשפט, זה כבר לא בידיים שלי".

 

גרנט שלח גם מסר לשופט שעומד להכריע בסוגיית המשך דרכה של פורטסמות': "זה לא בידיים שלי, אבל אני מקווה שבית המשפט יחשוב גם על האוהדים, המועדון והשחקנים. הקבוצה הזו צריכה להמשיך ולהתקיים. אנו זקוקים למצוא מישהו שיעזור לנו לעשות את זה, אבל אם ירשו לנו, נעשה את עבודתנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים