שתף קטע נבחר

יואב כץ זימן את גבריאל תאמאש לשימוע

חוזהו שלב הבלם יסתיים ביום שבת וכרגע לא נראה שהצדדים יצליחו לסכם על אחד חדש. האוהדים כועסים ומאיימים בחרם מנויים. הבעלים: "הכדור בידיים שלו"

אוהדי הפועל חיפה לא מוותרים על גבריאל תאמאש. בשל הסחבת בהחתמתו של הבלם הבהירו האוהדים כי הם מתכוונים לפתוח בחרם מנויים. ביום שבת יסתיים חוזהו של תאמאש, אך הצדדים עדיין לא הגיעו להסכמות על חוזה חדש. בהצעה שקיבל תאמאש קוצץ הסכום אותו ירוויח וכן הוכנסו סעיפי משמעת נוקשים, זאת בשל תקרית הנהיגה בשכרות ועבודות השירות שקיבל בגין אותו מקרה.

 

לטענת הבעלים, יואב כץ, הבלם קיבל ממנו הצעה מכובדת וראויה ומסר: "עכשיו הכדור בידיים שלו". מנגד, הבלם עצמו דורש כספים שטרם קיבל מהעונה שעברה ובנוסף מענק גביע מלפני שנתיים. הנהלת המועדון גם ביקשה מתאמאש להגיע בים שני לפגישה בנוגע להמשך דרכו במועדון. מההנהלה נמסר ל-ynet: "זימנו אותו לשימוע וזה לא מעיד שהוא לא ימשיך במועדון". השיחה תתקיים בשיתוף עם הבעלים יואב כץ באמצעות סקייפ.

 

גבריאל תאמאש בן אז'ובל (צילום: אלעד גרשגורן)
גבריאל תאמאש. ישאר או יעזוב?(צילום: אלעד גרשגורן)

  

בסביבתו של הבלם אמרו הבוקר: "אולי הוא לא מספר לאף אחד אבל הוא כבר נענש כספית במשכורת ובעבודת שירות. הוא בסך הכל הוא רוצה את מה שמגיע לו. מעבר לזה הוא כבר מחזיק בהצעה מקבוצה בליגת העל, אבל הוא מכבד את המועדון".

 

בחיפה החליטו על מחווה לשחקני העבר של המועדון ויעניקו להם במתנה מנוי לעונת המשחקים הקרובה כאשר עליהם לעמוד באחד משני קריטריונים: השתייכות לסגל הקבוצה הבוגרת במשך שתי עונות לפחות או למעלה מ-40 הופעות בקבוצה הבוגרת.

 

ריקי מיטרבסקי שעזב לטובת שפסי הרומנית נפרד מהמועדון: "סיפור יפה הגיע לקיצו. תודה להפועל חיפה, לאוהדים, לשחקנים ולמאמנים על עונה וחצי נפלאות. הרגשתי בבית מהרגע הראשון. הכרתי הרבה חברים ויהיה לכם מקום מיוחד בליבי. יאללה הפועל".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
גבריאל תאמאש
צילום: גיל נחושתן
מומלצים