שתף קטע נבחר

גודוי קרוס ראשונה, באנפילד ניצחה בדרבי

ארגנטינה: הקבוצה ממנדוסה, שטרם ספגה העונה, חזרה עם 0:0 ממשחק החוץ מול הורקאן ועלתה לפסגה. האלופה גברה 0:2 על לאנוס ומפנטזת על שמירה על התואר

אחרי שטיגרה וצ'קאריטה הצטרפו לדבוקת המוליכות בפתיחת המחזור בליל שישי, גודוי קרוס, אחת משתי המוליכות ערב המחזור הרביעי, השתלטה לפנות בוקר (א'), לפחות זמנית, בלעדית על הפסגה.

 

לקבוצה של אומאר אסאד אין בדיוק יותר מדי במה להתגאות אחרי ה-0:0 עמו חזרה ממשחק החוץ מול הורקאן, אבל בבינוניות של הכדורגל הארגנטיני בימינו, כנראה שגם מאזן 0:2 בשערים אחרי ארבעה משחקים מספיק כדי להיות חזק בצמרת.

 

הלילה, בדומה למחזור שעבר מול אינדפנדיינטה, הקבוצה ממנדוסה שוב בקושי סיכנה את שער היריבה והסתפקה בלשמור על שוערה, שעדיין לא ספג שער ב-360 דקות בקלאוסורה. הורקאן, שגם לא בדיוק נוטפת כדורגל איכותי, בכל זאת היתה ראויה לניצחון, אותו מנעו ממנה חלוציה עם החמצות רשלניות, הקורה (פראנסויה במחצית הראשונה) והמשקוף (לאנדרו דיאס בשנייה).


אוהדי באנפילד. יכולים להתחיל לפנטז על אליפות נוספת (צילום: AP)

 

מי שעושה קולות של חזרה לצמרת הגבוהה היא האלופה באנפילד, שבניגוד לתחזיות, לא נופלת אחרי התואר המפתיע בו זכתה בדצמבר. הקבוצה של חוליו ססאר פלצ'יוני, שפתחה עם ניצחון חוץ על ריבר, ניצחה אמש בדרבי של דרום בואנוס איירס 0:2 את לאנוס ואם תנצח במשחק החסר שלה, תצטרף בגדול למאבק האליפות.

 

הדרבי הלילה היה חם במיוחד, כאשר לאחר השער הלא חוקי של רוברטו בטיון (59, כאשר חברו היה בנבדל), לאנוס נותרה בתשעה שחקנים לאחר ההרחקות של גונסאלו קאסטיז'חוס (72) והרנאן גראנה (81). באנפילד לפחות הצדיקה את הניצחון עם גולאסו בתוספת הזמן של הקולומביאני חאמס רודריגס.


מקסי מוראלס ו-ולס ישובו למקום הראשון? (צילום: רויטרס)

 

בחלק התחתון של הטבלה, חימנסיה רשמה ניצחון ענק בלה פלאטה על יריבה ישירה שלה בטבלה נגד הירידה, 0:1 מול ראסינג.

מרקו פרס כבש בדקה ה-31 את השער היחיד בלה פלאטה, הנחיל לאורחת הפסד שלישי בארבעה מחזורים והקהל של 'לה אקדמיה' כבר דורש את ראשו של המאמן קלאודיו ויוואס.

 

ולס תוכל לעלות הלילה לפסגה, לבד, אם תנצח בחוץ את סן לורנסו. במקביל (22:00 שעוננו), אינדפנדיינטה תארח במשחק מסקרן את אסטודיאנטס, במפגש בין שתי מועמדות לאליפות שישודר בספורט 2. עוד הלילה: בוקה - אתלטיקו טוקומאן, קולון - ריבר פלייט. הצמרת (4): 1. גודוי קרוס 8 נק'; 2. ולס (משחק חסר), צ'קאריטה וטיגרה 7 כ"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באנפילד חוגגת
צילום: רויטרס
מומלצים