לאחר שפורסמה ההצצה לריאיון הראשון של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לתקשורת האמריקנית - הלילה (בין שלישי לרביעי) פורסם הריאיון המלא מתוך התוכנית "The White House Brief" של ערוץ Blaze TV. בשיחה עם מגיש תכנית האקטואליה בערוץ השמרני, ג'ון מילר, דיבר נתניהו בין היתר על הפופולריות של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בישראל, על היחסים ההדוקים בין המדינות ואף השווה את גדר הגבול במצרי לחומה שטראמפ רוצה לבנות בגבול מקסיקו.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

"ישראל היא בת הברית הכי חשובה של ארה"ב ולהפך, אין לנו חברים טובים יותר", אמר נתניהו. "האויבים שלנו, אירן והאיסלאם הרדיקלי, קוראים לישראל השטן הקטן ולארה"ב השטן הגדול, הם רואים אותנו כאחד. והם צודקים, אנחנו באים מאותם שורשים יהודיים נוצרים. שלא כמו מדינות אחרות במזרח התיכון, לישראלים יש אינטרסים משותפים עם ארה"ב, ויותר מזה - הישראלים מעריצים את אמריקה".

נתניהו הדגים את האהבה שהישראלים רוחשים לטענתו לארה"ב וסיפר על התגובה הישראלית לפיגועי התאומים: "כשהפיגוע התרחש ישראל הייתה באבל, ממש כאילו זה קרה לנו, בזמן שהפלסטינים יצאו לרחובות וחילקו ממתקים. אפשר להגיד שישראל היא בת הברית הנאמנה ביותר של ארה"ב, ולמרות שהיא רק בגודל של ניו ג'רזי, היא נותנת כל כך הרבה לארה"ב בתחומי הביטחון, המודיעין".

"לעם היהודי יש זיכרון ארוך"

בהמשך נשאל בנו של רה"מ על היחס של הישראלים לטראמפ, על זה ענה: "הנשיא טראמפ הוא הידיד הכי טוב שהיה אי פעם לישראל ולעם היהודי בבית הלבן. הוא ייזכר בהיסטוריה היהודית לתמיד כמי שהעביר את השגרירות לירושלים והכיר בה וברמת הגולן. רוב גדול של הישראלים מעריץ אמריקה ואת הנשיא טראמפ - הוא כוכב רוק אמיתי בישראל". נתניהו אף השווה את טראמפ למלך כורש ואמר: "לעם היהודי יש זיכרון ארוך".

בסוף הראיון הפנה אותו מילר לנושא החומה, וביקש ממנו לספר על הצלחת הגדר שנבנתה בגבול מצרים. נתניהו העיד שהגדר העלימה את תופעת המסתננים הבלתי חוקיים לארץ באופן מוחלט. מילר השווה את הבעיה הישראלית לבעיית המהגרים האמריקנית, והביע תקווה שכמו הגדר בגבול מצרים כך תיבנה חומה בגבול מקסיקו.