המזומנים שנמצאו אצל החשודה המרכזית (צילום: דוברות המשטרה, חדשות)
המזומנים שנמצאו אצל החשודה המרכזית | צילום: דוברות המשטרה, חדשות

פרשיית הונאת הקשישה מסתעפת: אחרי שבתחילת השבוע נעצרה תושבת הדרום כבת 30 בחשד כי הונתה קשישה במאות אלפי שקלים, המשטרה התירה היום (שישי) לפרסום כי נעצרו שלושה חשודים נוספים בפרשה, מעצרם הוארך עד יום שני.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

במשך כמה חודשים ניהלה המשטרה חקירה סמויה שהפכה לגלויה בתחילת השבועי עם מעצר החשודה המרכזית ובדירתה אותרו כ-100 אלף שקל במזומן שהושגו בפעילות ההונאה שלה. מעצרה של החשודה הוארך מעת לעת בבית המשפט והיום נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה והאריך את מעצרה עד ליום שני על אף ערר שהוגש על ידי בא כוחה של החשודה לשחררה.

מהמשטרה נמסר כי חוקרי מפלג ההונאה הצליחו לחשוף את שלושת החשודים הנוספים, שעל פי החשד הוציאו מהקשישה כספים באופן שיטתי על ידי שימוש במניפולציות ואיומים. לאורך השנים החשודה המרכזית פגשה את הקשישה שהעבירה לידה חבילות מזומנים.

החשודים טענו בפני הקשישה שהיא מצויה בחובות ושכנעו אותה להעביר להם מעטפות על מנת לכסותם. הקשישה נפגשה עם החשודה באופן קבוע והעבירה את המעטפות.

כך הקשישה נהגה במשך תקופה ארוכה לפגוש פיזית את החשודה ולהעביר לידה חבילות מזומנים בתואנה שקרית כי אלו מיועדים לכיסוי חובותיה שהמציאו החשודים בפניה.