שתף קטע נבחר

דוראנט לא ישחק גם במשחק מספר 4, תומפסון יחזור

לפי הדיווחים בארצות הברית, ה-MVP של סדרת הגמר בשנתיים הקודמות לא יהיה כשיר גם למשחק הבא, בין שישי לשבת. מנגד, הגארד שמתח את שריר הירך האחורי רצה לשחק כבר במשחק מספר 3, אבל גולדן סטייט החליטה לתת לו מנוחה כדי לא לסכן אותו

קווין דוראנט לא יהיה כשיר גם למשחק מספר 4 בסדרת הגמר של ה-NBA - כך דיווחו הערב (חמישי) בכלי התקשורת בארצות הברית. גולדן סטייט תנסה להתאושש מהירידה לפיגור 2:1 בסדרה מול טורונטו ללא דוראנט, שנפצע בשריר התאומים עוד בסדרה מול יוסטון בחצי גמר המערב.

 

מנגד, סטיב קר אישר שקליי תומפסון ישחק במשחק הרביעי בסדרה. הגארד שמתח את שריר הירך האחורי רצה לשחק כבר במשחק השלישי בסדרה, למרות הפציעה הקלה, אבל גולדן סטייט החליטה לתת לו מנוחה כדי לא לסכן אותו.

 

קווין דוראנט (צילום: AP)
קווין דוראנט. עדיין פצוע(צילום: AP)

 

"היה סיכון שאם ניתן לקליי ישחק הוא יחמיר את הפציעה שלו בשריר, ואז הוא היה עלול לא להיות כשיר לכל המשך הסדרה", הסביר המאמן סטיב קר. "זה לא היה שווה את זה. זו באמת לא הייתה החלטה קשה... לעולם לא הייתי סולח לעצמי אילו הייתה משחק איתו והוא היה נפגע. עכשיו יש לו עוד כמה ימים כדי להחלים, ואני משוכנע שהוא יהיה שם במשחק 4 ביום שישי".

 

תומפסון חוגג (צילום: רויטרס)
קליי תומפסון. הווריורס היו זהירים איתו(צילום: רויטרס)

ללא תומפסון ודוראנט, גולדן סטייט הפסידה לטורונטו 123:109 בבית, ירדה לפיגור 2:1 בסדרה ואיבדה את יתרון הביתיות שאותו נטלה במשחק השני. זה קרה למרות ערב אדיר של 47 נקודות מצד סטף קרי.


פורסם לראשונה 06/06/2019 21:05

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים