שתף קטע נבחר

דריימונד גרין: "כולם רוצים לראות אותנו מפסידים"

הפורוורד של הווריורס התייחס להפסד קבוצתו 123:109 לטורונטו במשחק מספר 3: "שיחקו טוב יותר מאיתנו". קר: "לא הייתי סולח לעצמי אם הייתי נותן לתומפסון לשחק והפציעה שלו הייתה מחמירה". קרי: "חסרו לנו 50 נקודות של דוראנט וקליי". אוהד דחף את לאורי

טורונטו עשתה הלילה (בין רביעי לחמישי) צעד ענק אל עבר זכייה ראשונה והיסטורית באליפות ה-NBA. הרפטורס ניצלו את העובדה שגולדן סטייט הגיעה למשחק מספר 3 באורקל ארינה ללא קווין דוראנט, קליי תומפסון וקוון לוני הפצועים, ניצחו - 109:123 ועלו ל-1:2 בסדרה."ההתקפה שלנו לא הייתה טובה במשחק מספר 2 וזה פגע בנו גם בהגנה. ניסינו לשחק היום בקצב מהיר יותר, מסרנו 30 אסיסטים והזריקות שלנו נכנסו, זה עזר מאוד", אמר ניק נרס.

 

מאמן טורונטו נשאל האם הוא מרוצה מכך שסטף קרי קבע שיא קריירה בפלייאוף של 47 נקודות, וקבוצתו עדיין ניצחה: "לא עשינו משהו מיוחד נגדו, כן ניסינו ללחוץ עליו עם שמירות כפולות. אבל מה זה משנה כמה הוא קלע? הסטטיסטיקה לא משנה, מה שחשוב זה התוצאה הסופית".

 

ניק נרס עצבני (צילום: AFP)
נרס. יכול להיות מרוצה(צילום: AFP)

 

אוהדי טורונטו שהגיעו למשחק חגגו בסיום

 

נרס הוסיף: "ליתרון גדול לאורך המשחק אין משמעות בעידן הנוכחי. בגלל זה אני שמח שהצלחנו לעצור את ניסיונות הקאמבק שלהם". על הפציעות של היריבה: "גם לנו היו משחקים בפלייאוף ששחקנים שלנו ישבו בחוץ, אבל אסור לך לדאוג לגבי זה כי יש חמישה אחרים שנמצאים על הפרקט בכל זמן נתון".

 

על היכולת ההגנתית הנהדרת של סרג' איבקה שחסם שש פעמים במשחק: "הוא עזר לנו המון ברוטציה בהגנה כששני שחקנים שמרו על קרי. הוא למעשה הופקד על כל האחרים. היו לו גם כמה סלים חשובים בהתקפה".  מי שהתעלה במנצחת הוא דני גרין, שסיים עם 18 נקודות, כולן הגיעו מחוץ לקשת (6 מ-10): "הסלים שלו הרימו אותנו. כל העונה היינו תלויים בקליעות שלו, ואין ספק שזה נתן לנו ביטחון היום". גרין עצמו סיפר בציניות מי סייע לו לקלוע כל כך טוב: "שאקיל אוניל היה קלעי גדול והוא דיבר איתי לפני המשחק ונתן לי עצות. הקשבתי לו". 

 

דני גרין (צילום: רויטרס)
גרין. נתן הצגה(צילום: רויטרס)

סטפן קרי (צילום: EPA)
קרי. היה מוותר על השיא עבור ניצחון(צילום: EPA)

 

קוואי לנארד היה נהדר עם 30 נקודות, אבל את החצי הראשון סיים עם 9 בלבד. נרס הסביר מה אמר בחדר ההלבשה שגרם ללנארד להרים את משחקו: "הייתה לנו שיחה קצרה לפני היציאה למגרש. מישהו כתב על הלוח 'תן לכדור להתעופף'. שאלתי את קוואי אם הוא כתב את זה, הוא אמר שלא, אבל שגם הוא חושב ככה. משם כולם ראו איך הוא שיחק".

 

ברבע האחרון קייל לאורי קפץ ליציע על מנת להציל כדור, ואחד מאוהדי גולדן סטייט דחף אותו. הרכז התייחס לכך במסיבת העיתונאים: "אין לזה מקום. לא הייתה לו סיבה לגעת בי. הוא עזב את המקום שלו, התקדם שתי כיסאות וגם קילל אותי. אני מקווה שהוא לא יחזור יותר למשחקי NBA".

 

קייל לאורי מתווכח עם אוהד גולדן סטייט (צילום: getty images)
התקרית המכועררת בין לאורי לאוהד(צילום: getty images)

 

קר: "הפסדנו לקבוצה הטובה יותר הערב"

בצד של גולדן סטייט לא לקחו קשה מדי את ההפסד, ומקווים שלמשחק הבא הם יקבלו את קליי תומפסון וקווין דוראנט הפצועים. סטיב קר דיבר על העובדה שיכול היה לתת לתומפסון דקות היום, אבל החליט שלא לסכנו: "המטרה הייתה למנוע ממנו פציעה רצינית יותר שהייתה גורמת לו להחמיץ את כל הסדרה. אני מרגיש בנוח עם ההחלטה הזאת, לא הייתי סולח לעצמי אם הייתי נותן לו לשחק והוא היה נפצע. הדבר הטוב זה שהוא מחלים ואני מקווה שיוכל לשחק במשחק מספר 4".

 

על המשחק עצמו אמר קר: "גאה מאוד בקבוצה שלי. שיחקנו חזק ונתנו הכל. הפסדנו לקבוצה טובה יותר הערב. בכל פעם שניסינו לחזור הם קלעו קליעות חשובות. נצטרך לחזור לעצמנו, להיות יותר בריאים ולנסות לנצח במשחק הבא".

 

סטיב קר (צילום: AFP)
קר. גולדן סטייט תחזור?(צילום: AFP)

 

דוראנט הפצוע מנחם את חבריו בדרך לחדר ההלבשה

 

על ההופעה של קרי: "סטף היה מדהים. הדברים שהוא עושה לדעתי אף אחד לא עשה קודם. הצורה בה הוא משחק את המשחק, השליטה שלו בכדור לצד הקליעה שלו. כיף לצפות בזה".

 

דריימונד גרין הוסיף: "אני לא חושב שהקרבנו את המשחק הזה בגלל הפציעות, אתה לא מקריב משחק בגמר הפלייאוף. טורונטו פשוט שיחקה טוב יותר". הפורוורד דיבר על הקושי לשחק בלי הכוכבים בקבוצתו: "זה יותר קשה מאשר לשחק איתם, זה ברור. מצד שני, יש לנו שחקנים שיכולים להתעלות. זה לא קרה היום. בסוף לאף אחד לא אכפת מהפציעות שלנו, כולם רוצים לראות אותנו מפסידים".

 

 

על העובדה שטורונטו שיחקה בוקס אנד וואן (שחקן אחד שומר על קרי וארבעת האחרים באזורית), אמר גרין: "זה לא כל כך עבד לניק נרס היום כי סטף קלע הרבה. אבל ברצינות עכשיו, אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בנושא הזה כדי לגרום להם לשמור אחרת". גרין גם סיפר על התוכנית שלו להמשך הסדרה: "לנצח את משחק מספר 4 אצלנו, משחק מספר 5 בטורונטו ולחגוג אליפות במשחק מספר 6 באורקל ארינה. מחכים לנו זמנים יפים".

 

סטף קרי, שהגיע לעמדת הראיונות כשהוא מותש ומאוכזב, נתן את ההתייחסות שלו למשחק: "כל פציעה בפלייאוף היא קשה, אבל במיוחד בחור כמו קליי. זה לא סוד שאנחנו פצועים, ושחקנים אצלנו מחפשים דרך לחזור לקו הבריאות. נלחמנו היום, אבל אין ספק שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר, בעיקר הגנתית. היו חסרים לנו 50 נקודות של דוראנט וקליי בהתקפה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
לאורי ואוהד גולדן סטייט
צילום: getty images
מומלצים