שתף קטע נבחר

באשדוד נזהרים: "מכבי פ"ת הלהיט של הליגה"

עידן ויצמן, שצפוי להחליף שוב את סטפן קינג המוצהב, מוכן למשחק באורווה: "אנחנו עדיין ממוקמים מעליהם". מכבי פ"ת: מוראד מגמדוב ואבי יחיאל חוזרים להרכב של פרדי דוד

אחרי התבוסה הביתית 4:0 להפועל ת"א, התחילו באשדוד לחזור ולהרים את הראש. ה-0:1 על הכח עמידר ר"ג בגביע סייע לקבוצה מעיר הנמל לחזור לעניינים בדיוק בזמן, אלא שמולם תתייצב בשבת (19:00) יריבה חזקה בדמותה של מכבי פ"ת, שנמצאת בתקופה טובה וצברה 11 מתוך 18 נקודות אפשריות במחזורים האחרונים.

 

סטפן קינג המוצהב שוב ייעדר, כך שעידן ויצמן מועמד לפתוח פעם נוספת בהרכב, אחרי הופעה טובה בגביע. ויצמן התייחס למשחק הקרוב ואמר: "הם הלהיט הנוכחי של הליגה, למרות ההפסד למכבי חיפה. מצד שני, גם אנחנו לא פחות טובים וממוקמים מעליהם וצריכים להוציא שלוש נקודות מהמשחק הזה".


הלהיט של הליגה? באשדוד מפרגנים למכבי פ"ת (צילום: עוז מועלם)

 

על ההופעה החלשה בבית במחזור הקודם, אמר ויצמן: "אם להודות, בימים שני ושלישי היינו קצת מדוכדכים אחרי התבוסה להפועל ת"א, אבל טוב שהיה את הגביע באמצע שהחזיר אותנו לעניינים וסיפק גם חיוכים. מקווה שתהיה לזה המשכיות".

 

באשדוד מקווים שישראל ראש, שחזר השבוע להתאמן אחרי חמישה שבועות בשל פציעה באצבע כף הרגל, יוכל לשוב למגרשים בתוך כשבועיים. המאמן יוסי מזרחי מתלבט בין אדיר טובול לרחמים צ'קול בעמדת המגן השמאלי, כששי רביבו מועמד גם הוא להרכב, אם כי עדיין לא ברור אם יהיה זה על חשבון ויצמן, ניר ביטון או עידן שדה. 

  

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ'; מרקו פופוביץ', מתן אוחיון, כריסטיאן גונסאלס, אדיר טובול (רחמים צ'קול); עידן ויצמן, ניר ביטון (שי רביבו), משה אוחיון, עידן שדה; עידן שריקי, דימיטר מקרייב.


פרדי דוד. קיבל את הפצועים בחזרה (צילום: עוז מועלם)

 

מכבי פ"ת: מגמדוב ויחיאל בהרכב

אחרי הניצחון הגדול 1:5 על אחי נצרת בגביע באמצע השבוע, חוזרת מכבי פ"ת לליגה, כשאשדוד מחכה לה. חניכיו של פרדי דוד לא מקלים ראש ביריבה, שמגיעה חבולה אחרי רביעייה שספגה מהפועל ת"א ביום ראשון, זאת לאור העובדה שבחמשת משחקי הבית האחרונים לא השכילה פתח תקווה לנצח.

 

החדשות הטובות לפרדי דוד מגיעות מכיוונם של הפצועים - מוראד מגמדוב, אבי יחיאל ועומר דמארי. מגמדוב ויחיאל, שנעדרו ממשחק הגביע, כשירים למחר וישובו להרכב הראשון. הקבוצה תחזור לשחק במערך של שלושה בלמים, כאשר ניצן דמארי ישלים את מכסת הבלמים. סבסטיאן סנסוני, שפתח מול אחי נצרת בהגנה, יוסט חזרה לקישור ויחזיר לספסל את נבושה מרינקוביץ', שקיבל את חולצת ההרכב באמצע השבוע.


דור מלול. לא ברור אם הוא יפתח בהרכב (צילום: עוז מועלם)

 

מרינקוביץ' עתיד לקבל דקות משחק מהספסל, כאשר טל בן חיים ישמור על מקומו בהרכב. גם עומר דמארי, שנפצע במשחק הגביע, כשיר לשבת ויפתח בחוד. על פי האימון המסכם, מסתמן כי ההתלבטות היחידה של דוד היא בין ואנצ'ו טריאנוב, שכבש צמד בגביע, לבין דן רומן.

 

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ'; אורי אוזן, מוראד מגמדוב, ניצן דמארי, אבי יחיאל, קובי גנון; אסי משיח, סבסטיאן סנסוני, ואנצ'ו טריאנוב (דן רומן), טל בן חיים; עומר דמארי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אשדוד מחכה לפ"ת
צילום: חגי אהרון
מומלצים