"אחדות חובה"

הימין החדש: בינתיים אין דיונים על שותפות

במפלגת ה'ימין החדש' מצהירים כי לא יעסקו בחיבורים למפלגות אחרות עד ל-15.7 אך טוענים כי הפעם כחלק מהפקת הלקחים לא יתנו לאף קול מהימין ללכת לשווא (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

ב'ימין החדש' מפלגתו של שר החינוך לשעבר, נפתלי בנט, ואולי גם מפלגתה של השרה לשעבר איילת שקד מפזרים עמימות סביב כוונות המפלגה ודוחים בהודעה לעיתונות את הספקולציות על הצטרפות למפלגות אחרות.

"תנועת ״הימין החדש״ דוהרת קדימה בכל העוצמה, על מנת לגבש סביבה את הציבור הימני שחפץ במדיניות ימין אמיתית שמשתקפת במעשים בשטח, במשילות, ביהדות מקרבת ומכילה ובשיח מאחד. הבית של הציבור הזה הוא תנועת ״הימין החדש. כלקח ממערכת הבחירות הקודמת, אנו נוודא באופן מוחלט שאף קול ימני לא יילך לאיבוד. זאת, על ידי איחודים בימין", מצהירים במפלגה.

"לצד זאת, הודענו בשעה האחרונה לחברינו במפלגות האחרות: לאור ריבוי הודעות שגויות בנושא המשא ומתן, החל מעכשיו ועד ל-15/07 לא נעסוק במשא ומתן, בדיוני סרק על חיבורים, בהדלפות, במיקומים ובתפקידים, אלא נתמקד בהבאת כמה שיותר קולות לתנועה ולמחנה. החל מ-15/07 נחדש את המשא ומתן עם המפלגות השונות ונגבש חזית ימין גדולה עד למועד הגשת הרשימות הסופיות", מסרו 'בימין החדש'.

במפלגה יצאו נגד דיווחים בתקשורת ואמרו, "נדגיש, כי עיתונאים שונים המדווחים חצאי אמיתות ומתווים שאינם קיימים במרדף אחר כותרת, פרסומיהם הם על דעתם בלבד. כעת, מטרתנו אחת ובה נתמקד: ניצחון הימין והמחנה הלאומי".

כזכור, הודיע בשבוע שעבר נפתלי בנט, כי ירוץ במסגרת הימין החדש, זאת לאחר שבבחירות האחרונות הוא נכשל במשימתו לעבור את אחוז החסימה וחסרו לו כ-1800 קולות בכדי להיכנס לכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר