כצפוי

המחבלים בעזה חידשו את מלאי הרקטות

על פי דיווחים בתקשורת האמריקנית מפי גורמים ביטחוניים בישראל, ארגוני הטרור בעזה חידשו את כל מלאי הרקטות שלהם כפי שהיה בטרם סבב הלחימה האחרון (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: ערבי)

וכמו שהזהירו בימין פעמים רבות, על פי הדיווחים מעזה המחבלים חידשו את מלאי הרקטות שלהם והחזירו אותו למצב בו היה קודם סבב הירי האחרון.

את הדברים אמרו גורמי ביטחון ישראלים לעיתון ה'וול סטריט ז'ורנל', שם דווח כי חידוש המלאי התאפשר באמצעות שילוב של הברחות וייצור מקומי של חמאס והג'יהאד האיסלאמי, וכי המלאי ברצועה עומד כעת על כ-10,000 רקטות, רובן לטווח קצר ובינוני.

בחמאס לחוצים כמו גם ברשות הפלסטינית, מדיבורי הממשל האמריקני בנוגע לתכנית השלום שלו. רק הלילה כתב השליח האמריקני למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט בחשבון הטוויטר שלו, כי "חמאס והג'יהאד האיסלאמי ממשיכים להסב אומללות וסבל לפלסטינים בעזה". גרינבלט כתב את הדברים בתגובה לדברי גורמים בחמאס שצוטטו בוול סטריט ג'ורנל, לפיהם "לא יהיה שקט באזור, כל עוד האויב נמצא על אדמה פלסטינית, ועזה נמצאת תחת מצור".

בחמאס פיזרו בימים האחרונים לא מעט איומים כלפי ישראל, כולל איומים לירות טילים על תל אביב בשל מה שהם מכנים "המצור על עזה".

כזכור, סבב הלחימה האחרון אירע לפני חודש ולווה כאמור ב-700 רקטות לעבר ישראל, וגרם למותם של ארבעה בני אדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר