שתף קטע נבחר

ניר ביטון: "אם רוצים להעפיל ליורו, חייבים לנצח את לטביה"

נבחרת ישראל התכנסה לראשונה בשפיים. המשימה הקרובה: משחק החוץ בריגה ב-7 ביוני במוקדמות יורו 2020. גלזר: "אני בשל לשחק בנבחרת ומוכן תמיד. המאמן הולך עם ההרכב שלו ובינתיים זה עובד". הצעירה תצא לטורניר באוקראינה

 

נבחרת ישראל התכנסה היום (חמישי) לראשונה בבית הנבחרות בשפיים לקראת שני המשחקים החשובים בחוץ - מול לטביה (7 ביוני) ופולין (10 ביוני) במסגרת מוקדמות יורו 2020. ערן זהבי ודיא סבע יצטרפו למחנה בגרמניה ישירות מסין, מנור סולומון יגיע בשישי מאוקראינה ואלמוג כהן יחכה להם הערב בנחיתה במינכן.

 

ניר ביטון עשוי לפתוח בהרכב נגד לטביה כבלם. מי שבטוחים בהרכב הם בירם כיאל, ביברס נאתכו ודור פרץ בקישור; אריאל הרוש בין הקורות; אלי דסה וטאלב טואטחה כמגנים; ודיא סבע וערן זהבי בחוד.

 

דן גלזר ושון וייסמן באימון נבחרת ישראל (צילום: עוז מועלם)
דן גלזר ושון וייסמן באימון נבחרת ישראל(צילום: עוז מועלם)

שון וייסמן באימון נבחרת ישראל (צילום: עוז מועלם)
פנים חדשות. וייסמן(צילום: עוז מועלם)

 

רגע לפני האימון הראשון, דיברו דן גלזר וביטון עם התקשורת. "אנחנו מייחלים להעפלה ליורו, עובדים על זה מתחילת הקמפיין", אמר קשר מכבי ת"א. "לעבוד קשה זה דבר חשוב בכל מסגרת, נעשה מחנה אימונים כמה ימים ונתגבש כדי להוציא תוצאה טובה. אני פחות רוצה להתייחס לפולין, כי אנחנו צריכים להתרכז בלטביה ולהשיג שם תוצאה טובה".

 

אריאל הרוש באימון נבחרת ישראל (צילום: עוז מועלם)
בטוח בהרכב. אריאל הרוש מחוייך(צילום: עוז מועלם)

שחקני נבחרת ישראל (צילום: עוז מועלם)
צמד משחקים קשה. נבחרת ישראל(צילום: עוז מועלם)

 

"סוף העונה זאת תקופה קשה לשחקנים, מתישה", הוסיף גלזר. "אבל הכל בסדר. אני בשל לשחק בנבחרת ומוכן תמיד. המאמן הולך עם ההרכב שלו ובינתיים זה עובד. המחליפים צריכים להוכיח שמקומם בסגל. בכל מקרה יש פירגון גדול בין כולם. לטביה היא הנבחרת הטובה ביותר בדרג 6, היו ביורו 2004 ונצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לנצח".

 

ביטון: "מה שהיה בקמפיין הקודם נגמר, לא היה לי שום דבר מיוחד מול אלישע לוי. הייתה סיטואציה שקצת יצאה מפרופורציה, אבל דיברנו על זה והכל בסדר. אני בא בתור קשר ובלם, שיחקתי גם וגם, כל מה שהמאמן יבקש ממני אעשה. אנדי רואה אותי בתור בלם, היינו בקשר בשנה האחרונה ואני מוכן להכל".

 

קשר סלטיק סיכם: "עברתי תקופה לא קלה מכל הבחינות, אני פה כדי להוכיח שמקומי כאן. כרגע יש לי חוזה בסלטיק וזה מועדון ענק, אני לא יודע מה יהיה בעתיד, לא אוהב להיות נביא. אנחנו פה ומסתכלים על כל משחק בנפרד. אם אנחנו רוצים להעפיל ליורו צריך לנצח את לטביה". 

 

אנדי הרצוג באימון נבחרת ישראל (צילום: עוז מועלם)
אנדי הרצוג באימון הנבחרת(צילום: עוז מועלם)

אנדי הרצוג באימון נבחרת ישראל (צילום: עוז מועלם)
קודם לטביה, אחר כך פולין(צילום: עוז מועלם)

 

הצעירה תקיים שני משחקים באוקראינה

הנבחרת הצעירה של ישראל תשתתף בשבוע הבא בטורניר על שם לובנובסקי באוקראינה. ישראל תשחק ב-3.6 מול בולגריה וב-5.6 מול אוקראינה או קפריסין. בסגל 23 שחקנים.

 

שוערים: אסף צור, עומר חנין וחביב אוחיון. הגנה: יונתן לוי, נועם כהן, פאדי נג'ר, רז שלמה, יהב גורפינקל, דני גרופר, עופרי ארד ועמית כהן. בקישור: תומר אלטמן, בן סביר, עומר לקאו, תומר יוספי, אור דסה, אילון אלמוג, סמואל בראון, עדן קארצב ושי גולן. התקפה: תאי בריבו, רון אשכנזי ואוסמה חאלילה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ניר ביטון
צילום: עוז מועלם
מומלצים