מחריפים את הטון

ח"כ גפני: אמליץ לחבריי לא לשבת עם "הדיקטטור ליברמן"

יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, ממשיך במתקפה החריפה נגד יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן ומצהיר כי ימליץ לחבריו בסיעה שלא לשבת אתו בממשלה אחת. "הדיקטטור ליברמן", אמר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני וחבריו בכנסת, אמש (צילום: חיים גודלברג, כיכר השבת)

יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, ממשיך הבוקר (חמישי) בדבריו הקשים נגד יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן ומצהיר כי ימליץ לחבריו בסיעה שלא לשבת אתו בממשלה אחת.

סיעת 'יהדות התורה' תתכנס היום בשעה 13:00 בצהריים דיון ראשון לקראת מערכת הבחירות.

לדברי גפני, בראיון לקרן מרציאנו ואודי סגל בגל"צ: "הדיקטטור ליברמן החליט להשליט סדר במדינה, הוא קובע איזה חוק יעבור, איך יעבור, אם יהיו בחירות, מתי הם יהיו".

"הציבור צריך לדעת זאת", הוסיף גפני, "מדובר באדם לא רציני, חסר אחריות שהציבור הישראלי לא יסלח לו על כך, הוא לא יעבור את אחוז החסימה! אמליץ לעמיתי הרב ליצמן ולחבריי בסיעה לא לשבת איתו בעתיד בממשלה".

גפני ל"כיכר": ליברמן כפוי טובה ורשע, ה' שונא את זה

במהלך הראיון, רמז גפני כי אינו פוסל ישיבה עם יאיר לפיד במידה ויחול שינוי של ממש במצע שלו, אך הבהיר כי הנושא לא רלוונטי מאחר וזה לא קרה כך שאין סיכוי שישבו יחד.

כזכור, מוקדם יותר אמר גפני בראיון ל'כיכר השבת': "ליברמן כפוי טובה ואחד הדברים שהקב"ה שונא זה מי שלא מכיר בטובתו של חברו. אנחנו היינו איתו שותפים בעיריית ירושלים, הלכנו יחד. לא הצבענו למשה ליאון בגללו אלא בגלל מועצת גדולי התורה גם בקדנציה הקודמת - אבל הלכנו יחד.

"אבל הוא לא עניין אותו שום דבר עניין אותו רק שנתניהו לא יהיה ראש ממשלה. לא אכפת לו כמו כל אדם רשע לא אכפת לו על הדם של ציבור גדול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר