סוכל שוד ענק של רכבי ברינקס

משטרת תל אביב עצרה בשעת מעשה שני חשודים שקדחו חורים ברכבים המשוריינים • אחד מהם נעצר בעבר בגלל חשדות דומים • מעצרם הוארך בבית המשפט

צילום: גדעון מרקוביץ' // צילום: גדעון מרקוביץ'

משטרת תל אביב הצליחה לסכל ניסיון לגנוב כספים ממספר מכוניות להובלת כסף של חברת ברינקס. אחד החשודים נעצר בעבר בגלל חשדות דומים.

לפני כמה שבועות הגיע מידע מודעיני לחוקרי מרחב יפתח, על כך שתושב גני תקווה, אשר נעצר לפני מספר שנים כאשר פרץ על פי החשד לרכב להובלת כסף של חברת מודעין אזרחי וגנב על פי החשד 4 מיליון ש"ח, מתכוון לבצע גניבה של מספר רכבים להובלת כסף של חברת ברינקס. 

קציני הביטחון של ברינקס גילו כי אלמונים קדחו חורים מזערים בכלי רכב משוריינים של החברה בנקודות תורפה של שריון כלי הרכב. על פי הערכה, האלמונים חדרו לחניון החברה ברחוב יגאל אלון בתל אביב בעת שכלי הרכב היו בחניון בחניית לילה או בסופי שבוע וביצעו את הקדיחות. המטרה הייתה להכניס כלי פריצה לפתוח את דלתות הרכבים בעת שהם היו עמוסים במזומנים.

במשטרת תל אביב החלו בחקירה סמויה. שוטרים הוצבו במהלך שלושת השבועות האחרונים במעקבים אחרי רכבי הברינקס גם בעת שחנו בחניון החברה בלילה. הבלשים זיהו את החשוד יחד עם אדם נוסף, שאחר כך התברר כי מדובר במומחה לפריצת כספות, כשהם מגיעים מספר פעמים לחניון ברינקס יחד עם ציוד מתקדם כדי לקדוח את החורים ברכבים להובלת כסף. את החורים הם כיסו בחומר פלסטי, כדי למנוע זיהוי של החור במקרה. 

בתחילת השבוע נעצרו שני החשודים בשעת מעשה ומעצרם של השניים הוארך בבית המשפט בתל אביב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר