שתף קטע נבחר

ביוני: אצטדיון וסרמיל ייהרס

דחפורים וכלים הנדסיים יעלו על המגרש המיתולוגי ויתחילו בהריסתו לצורך בניית שכונת מגורים חדשה בעיר באר שבע. עד לפני מספר חודשים האצטדיון שימש את המועדון. מ.ס אשדוד צירפה את עידן שטיין

ב-20 ליוני מאות אלפי תלמידי בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים ייצאו לחופש הגדול. זה גם יהיה יומו האחרון בהחלט של אצטדיון וסרמיל המיתולוגי בעיר באר שבע: דחפורים וכלים הנדסיים יעלו על שטחו ויחלו להרוס אותו לצורך בניית שכונת מגורים. כך נמסר היום מחברות הבנייה "אזורים" וי.ח דמרי שבונות את השכונה החדשה.

 

אמנם כבר קרוב לארבע עונות הפועל באר שבע מארחת את משחקיה הביתיים באיצטדיון טוטו טרנר, אך עד לפני מספר חודשים שימש האצטדיון הישן כבית של הקבוצה. שם היו משרדי המועדון ומתקני האימונים, כשבמקביל גם נערכו בו משחקים רשמיים בליגות הנשים, הנוער והנערים.

 

סוף עידן. וסרמיל (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
סוף עידן. וסרמיל(צילום: עוז מועלם)

 

השבוע החלה עיריית באר שבע לערוך מספר אירועים המציינים את הריסת האצטדיון. האירוע המרכזי ייערך ביום ראשון הקרוב החל מהשעה 19:00, כשלהקת "הברגמנס" של ארגון אוהדי הפועל באר שבע תערוך הופעה על כר הדשא. הכניסה לאירוע היא חופשית.

 

מ.ס אשדוד: עידן שטיין הצטרף

מ.ס אשדוד החתימה את הבלם הצעיר (22) עידן שטיין מהפועל ירושלים. שטיין חתם על חוזה לשלוש שנים וישחק בקבוצה לפחות עד תום עונת 2021/22. לאחר החתימה הוא אמר: "אני שמח להצטרף למועדון כמו מ.ס. אשדוד, עליו שמעתי רק דברים טובים. אני מודה על ההזדמנות ובטוח שיש לי הרבה מה לתרום גם בליגת העל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ישראל יוסף
אצטדיון וסרמיל
צילום: ישראל יוסף
מומלצים