שתף קטע נבחר

אוסטריה: צמד לדאבור, זלצבורג ניצחה 0:7

רגע לפני המעבר לסביליה, החלוץ נפרד מאוהדי האלופה האוסטרית עם שני שערים ובישול מול סט. פולטן. רפאלוב כבש ב-2:3 של אנטוורפן, שהבטיחה כרטיס לאירופה

מואנס דאבור סיים את העונה באוסטריה בסטייל. החלוץ כבש הערב (ראשון) צמד והוסיף בישול ב-0:7 הקליל של רד בול זלצבורג על סט. פולטן, במסגרת המחזור ה-32 והאחרון בליגה האוסטרית.

 

החלוץ הישראלי, שכזכור יחמיץ את צמד משחקי הנבחרת מול לטביה ופולין בעוד שבועיים בשל הכנות לחתונתו, כבש את הראשון כבר בדקה התשיעית והוסיף אחד נוסף, שתי דקות בתוך המחצית השנייה.

 

מואנס דאבור (מתוך הטוויטר של זלצבורג)
צמד ובישול. דאבור(מתוך הטוויטר של זלצבורג)

 

הוא בישל לפרדריק גולברנדסן את הרביעי של האלופה האוסטרית. דאבור סיים את העונה כמלך השערים בליגה עם 20 כיבושים ובזלצבורג יתגעגעו אליו כשהחלוץ ישחק בשנה הבאה בסביליה.

 

רפאלוב כבש, מהפך ענק לאנטוורפן

עונת 2018/19 בליגה הבלגית ננעלה, כשאנטוורפן השיגה את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית עם ניצחון 2:3 וקאמבק ענק על שרלרואה בפלייאוף. הקבוצה של ליאור רפאלוב, שסיימה את הפלייאוף העליון במקום הרביעי, פגשה את שרלרואה, שגברה על קורטרייק בקרב בין שתי הראשונות בפלייאוף התחתון.

 

ליאור רפאלוב (צילום: האתר הרשמי של אנטוורפן)
שער במשחק האחרון של העונה. רפאלוב(צילום: האתר הרשמי של אנטוורפן)

 

שרלרואה כבר הוליכה 0:2 תוך פחות מרבע שעה משערים של ויקטור אושימן (1) ודוריאן דסוליל (13). דיומרסי מבוקאני צימק (16), רפאלוב איזן בפנדל (22) ודיומרקי מבוקאני קבע מהפך אדיר (67). עבור הישראלי היה זה שער 11 העונה. בכך הוא השווה את שיא הקריירה שלו לכיבושים בעונה אחת, אותו קבע במדי מכבי חיפה בעונת 2010/11.

פורסם לראשונה 26/05/2019 18:20

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים