דרמה בשמי ברזיל: תקלה טכנית במסוק גרמה אתמול להתרסקות כלי הטיס, באמצע העיר סאן פאולו. מצלמה של מסוק אחר קלטה את רגעי האימה בהם צונח במהירות המסוק - ומתרסק לחתיכות. הטייס נהרג במקום והצלם שהיה במסוק נפצע אנושות.

שניות ספורות בלבד לקח למסוק לפגוע בעוצמה בקרקע, סמוך לכביש ראשי בעיר הגדולה ביותר בברזיל. ברגעים האחרונים הצליח הטייס להסיט את המסוק מהכביש הראשי והסואן למסלול מרוצים סמוך - ובכך מנע אסון כבד יותר. "הוא גיבור כי הצליח להנחית את המסוק באזור החשוף, מה שלא קל בכלל בסאו-פאולו", ציין סגן אלוף ריקרדו קרספו מחיל האוויר הברזילאי.

"הטייס דיווח על בעיה והחלטתי לעקוב אחריו לבדוק במה מדובר", מספר דאטו דה אוליביירה, טייס המסוק שצילם את האירוע, "הוא דיווח על בעיה בזנב, שזה די נדיר אבל כמובן זהו דבר שמאוד חיוני לפעילות תקינה של המסוק". שני המסוקים שחגו באותו בוקר דיווחו באותה עת על פקקי תנועה ושוד בנק שהתרחש מוקדם יותר.

אוליביירה הנחית את מסוקו מיד ורץ לעזור לנפגעים במקום. כדי למנוע פיצוץ של המסוק שהתרסק, הוא דאג לכבות את משאבת הדלק ואת המצבר.

זוהי תאונת המסוק השלישית רק השנה בסאן פאולו. הטייס הגיבור נהרג כאמור בהתרסקות, והצלם אושפז כשהוא סובל מעצמות שבורות בכל חלקי גופו ופגיעות ראש קשות.