שתף קטע נבחר

הדאבליסטית: באיירן מינכן זכתה בגביע הגרמני

האלופה זכתה בגביע בפעם ה-19 בתולדותיה, בזכות 0:3 על לייפציג בגמר. רוברט לבנדובסקי כבש צמד, קינגסלי קומאן הוסיף שער. אריאן רובן ופרנק ריברי נפרדו מבאיירן עם חיוך

באיירן מינכן זכתה הערב (שבת) בגביע הגרמני בפעם ה-19 בתולדותיה, עם ניצחון 0:3 על ר.ב לייפציג בגמר שנערך באצטדיון האולימפי בברלין. הקבוצה של ניקו קובאץ' השלימה דאבל, אחרי שזכתה באליפות גרמניה בפעם השביעית ברציפות.

 

בדקה ה-19 נגח רוברט לבנדובסקי לרשת אחרי הגבהה של דויד אלאבה. לייפציג הצליחה להקשות על הבווארים לאחר מכן, אבל קינגסלי קומאן הכפיל את התוצאה בדקה ה-78, ולקראת הסיום (85) השלים לבנדובסקי צמד עם הקשתה מוצלחת מעל השוער. החלוץ הפולני המצוין חתם את העונה עם 40 שערים בכל המסגרות.

 

פרנק ריברי עם הגביע. תואר אחרון בבאיירן (צילום: AFP)
פרנק ריברי עם הגביע. תואר אחרון בבאיירן(צילום: AFP)

ניקו קובאץ' סיים עונה עם שני תארים (צילום: רויטרס)
ניקו קובאץ' סיים עונה עם שני תארים(צילום: רויטרס)

פרנק ריברי ואריאן רובן נפרדו מבאיירן מינכן אחרי תקופה ארוכה ויפה עם תואר נוסף לארון. קובאץ' סגר עונה קשה - שבמהלכה הקבוצה פיגרה מאחורי בורוסיה דורטמונד בבונדסליגה לאורך תקופה ארוכה - עם שני תארים. המאמן זכה למעשה בגביע שני ברציפות, אחרי שבעונה שעברה זכה בתואר עם פרנקפורט לאחר ניצחון על באיירן בגמר. באיירן זכתה בגביע לראשונה מאז 2016, והזכייה בדאבל הגרמני היא ה-12 בתולדות המועדון.

 

אריאן רובן וניקו קובאץ' (צילום: רויטרס)
אריאן רובן נפרד(צילום: רויטרס)

 

דויד אלאבה קופץ על קינגסלי קומאן (צילום: רויטרס)
דויד אלאבה קופץ על קינגסלי קומאן(צילום: רויטרס)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
מנואל נוייר מניף גביע
צילום: getty images
מומלצים