שתף קטע נבחר

לברון עשה לייק לתמונה של קיירי במדי הלייקרס

האיחוד קרוב? הסופרסטאר עורר לא מעט שאלות לאחר שאהב פוסט באינסטגרם של חברו במדי אל.איי. הדיווחים האחרונים טוענים שג'יימס החל לנסות לגייס כוכבים לעונה הבאה

מסתבר שכל מה שצריך כדי לעשות בלגן ולהכניס את כל התקשורת לכוננות זה לחיצה כפולה על פוסט באינסטגרם – זה בדיוק מה שקרה הערב (שישי) כשפוסט שהציג את קיירי ארווינג במדי הלייקרס קיבל לייק מלא אחר מאשר לברון ג'יימס.

 

בעקבות אותו לייק מסתורי חרושת השמועות בנוגע לאיחוד אפשרי בין השניים החלה מיד לצבור תאוצה. הדיווחים בשבועות האחרונים בכלל סימנו את הניקס ואת ברוקלין כמועמדות הבכירות לקלוט את ארווינג, אבל עכשיו כולם ממתינים לראות האם הרכז דווקא יאחד כוחות עם חברו באל.איי.

 

קיירי ארווינג במדי הלייקרס (צילום מסך מתוך האינסטגרם)
האיחוד בדרך? הפוסט המדובר והלייק של לברון(צילום מסך מתוך האינסטגרם)

 

אתמול בראיין ווינדהורסט מ-ESPN, שנחשב מקורב מאוד לג'יימס, טען שהכוכב החל כבר במלאכת הגיוסים לעונה הבאה והספיק להיפגש עם קוואי לנארד וג'ימי באטלר, שניהם כמובן בשנתם האחרונה בחוזה.

 

עוד דווח כי ארווינג הספיק להשלים עם לברון מאז שעבר לבוסטון וקיים סיכוי שהוא ייפגש עם ראשי הלייקרס. למרות זאת, ללברון מצפה תחרות לא קטנה שכן קיירי נחשב מקורב מאוד לקווין דוראנט – וההחלטה שלו בקיץ עשויה להשפיע על עתידו של הרכז הנפלא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים