שתף קטע נבחר

כדוריד: הפועל אשדוד מרחק נגיעה מאליפות היסטורית

הדרומיים הביסו 22:29 את מכבי ראשל"צ במשחק הרביעי בסדרת הגמר, ויכולים להפסיד במפגש המכריע בפער של עד שבעה שערים ועדיין להניף צלחת ראשונה בתולדות המועדון

 

שחקני הפועל אשדוד חוגגים (צילום: אבי רוקח)
נגיעה מהיסטוריה. שחקני הפועל אשדוד חוגגים(צילום: אבי רוקח)

 

ביום שלישי הקרוב (19:30) הכדוריד הישראלי יקבל אלופה חדשה בהיסטוריה של הענף, אלא אם כן נזכה לתסריט הזוי. הפועל אשדוד הביסה היום (שישי) אחר הצהריים 22:29 את מכבי ראשון לציון במשחק הרביעי של סדרת גמר הפלייאוף (מוליכה 1:2, משחק נוסף הסתיים בתיקו).

 

לדרומיים יתרון של שמונה שערים על פני ראשל"צ בסדרה (ניצחו 26:28 במשחק השני והיום כאמור 22:29, והפסידו 25:24 במפגש הראשון), מה שאומר ששחקניו של אולג בוטנקו יוכלו להפסיד בשלישי בהפרש של עד שבעה שערים ועדיין לחגוג בבית מכבי.

 

טל הרשקוביץ (צילום: אבי רוקח)
נהדר בהתקפה. טל הרשקוביץ(צילום: אבי רוקח)

 

המשחק היום היה במעמד צד אחד מראשיתו. הצגה של שני שוערי אשדוד, טומסילב סטויקוביץ' (38 אחוזים) ותום שם-טוב (71 אחוזים), שעצרו את כוכבי האורחת, לא השאירה סיכוי ליריבה האנמית של סער פרנקל.

 

מה נותר לומר על ראשל"צ, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון ללא בעיות? כנראה שלא תמיד הכסף הגדול מדבר, וגם העובדה שחלק מהשחקנים כבר חתומים ו/או סגורים במועדונים אחרים לעונה הבאה לא עוזרת יותר מדי.

 

סער פרנקל (צילום: אבי רוקח)
חסר אונים. סער פרנקל(צילום: אבי רוקח)

 

כבשו לאשדוד: טל הרשקוביץ 9, שרון שלם ואדיר כהן 5 כ"א, יוסי ביטרמן,

שי הרשקוביץ ודור קלדרון 3 כ"א, גאבור לנגהאנס 1.

 

כבשו למכבי ראשל"צ: ראסטקו סטויקוביץ', מרקו מאטיץ', איבן קראצ'יץ' ובר מסורי 4 כ"א, ולדי קופמן וירמי סידי 2 כ"א, עומר גרא ורותם סגל 1 כ"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
שחקני הפועל אשדוד חוגגים
צילום: אבי רוקח
מומלצים