שתף קטע נבחר

שי קונסטנטין: "קשה לי להאמין שאשאר, האופציות פתוחות"

המגן שמחוזר על ידי רוב הקבוצות בליגת העל ככל הנראה יעזוב את בני יהודה בקיץ: "אני רוצה להתקדם". טל כחילה ורועי גורדנה עשויים לחזור לקדנציה שנייה במועדון

מגן בני יהודה שי קונסטנטין (בחודש הבא בן 23) הפך להיות אחד המלפפונים הלוהטים בכדורגל הישראלי. היכולת השנה גרמה להרבה קבוצות גדולות להתעניין בצירופו, כשגם מכבי ת"א, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים מגלות בו עניין.

 

רק לפני שנה וחצי (ינואר 2018) הוא הושאל להפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית ולקראת העונה קונסטנטין חזר לבני יהודה והפך לבורג מרכזי במערך של יוסי אבוקסיס אחרי שתפס את מקומו של מאור קנדיל שהצטרף לסגל של הצהובים.

 

שי קונסטנטין (צילום: עוז מועלם)
עונת פריצה מדהימה שהסתיימה בתואר. שי קונסטנטין עם הגביע(צילום: עוז מועלם)

בחודש ספטמבר הוא כבש את השער הבכורה שלו בליגת על בתיקו 2:2 מול מכבי פ"ת ומאז הוא רק משתפר. העונה כבש שבעה שערים בליגה (תשעה בכל המסגרות), ובישל שישה שערים נוספים, מספרים מרשימים מאוד לכל שחקן, בטח עבור מגן.

 

בעקבות הצלחתו העונה, קונסטנטין רוצה לשדרג את חוזהו וממתין להתפתחויות בגזרה המקומית, אבל גם האופציה לשחק בחו"ל עומדת על הפרק.

 

"אני אוהב את בני יהודה, אבל קשה לי להאמין שאשאר", אמר קונסטנטין ל-ynet. "הציעו לי סכום דומה לעונה שעברה. בני יהודה זה מועדון חם ואוהדים נהדרים, אבל אני רוצה להתקדם".

 

המגן לא פוסל גם את האפשרות שיעזוב את הארץ: "זה קורץ לי. כל האופציות פתוחות, גם חו"ל".

 

שי קונסטנטין חוגג (צילום: אורן אהרוני)
בודק את האופציות. קונסטנטין(צילום: אורן אהרוני)

בני יהודה תעבור מתיחת פנים השנה כשלפחות ארבעה שחקנים יעזבו: מאוויס צ'יבוטה (לודוגורץ), יקוב סילבסטר, קרלוס קוויאר ואיסמעילה סורו (מנסים להשאירו). לדולב חזיזה הייתה עונה טובה והוא מחוזר על ידי כמה קבוצות. דן מורי עדיין לא חתם.

 

וגם בעונה הבאה הקבוצה תיבנה בעיקר על שחקנים צעירים. הבשורה הגיעה אתמול בחגיגות הזכייה בגביע, כשהאוהדים התבשרו שהשוער הליטאי אמיליוס זובאס ממשיך בכתום.

 

אמיליוס זובאס (צילום: שרון צור)
הוא דווקא ממשיך. אמיליוס זובאס(צילום: שרון צור)

 

בעניינו של מתן בלטקסה כבר הייתה פניה למכבי ת"א כדי לרכוש את כרטיסו ועל הכוונת שניים שכבר שיחקו בקבוצה בעבר - טל כחילה (נעשתה פנייה לבית"ר ירושלים) ורועי גורדנה.

 

מחר (20:00) תשחק בני יהודה במחזור הנעילה של העונה מול הפועל חדרה ועוזר המאמן אורי גוטמן למעשה יפגוש את קבוצתו בעונה הבאה.

 

לפני המשחק מתוכנן טקס לאחד השחקנים הגדולים ביותר בתולדות המועדון, פדרו גלבאן, שכבש במדי בני יהודה 123 שערים בכל המסגרות, 86 מהם בליגת על.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שי קונסטנטין
צילום: עוז מועלם
מומלצים