יספיקו להגיע לשבת?

בחזור ממירון: מאות תקועים במטוס מת"א ללונדון

עשרות נוסעים חרדים נמצאים כעת על הטיסה מת"א ללונדון, כשעדיין אין צפי מתי הטיסה תמריא והם חוששים כי יאלצו לחלל את השבת • 'כיכר' שוחח עם הנוסעים על המטוס (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
מתוך הטיסה (צילום: דוד בר)

הטיסה הייתה אמורה להמריא הבוקר (שישי) מנמל התעופה בן גוריון לכיוון 'היתרו' בלונדון בשעה 10:10 הבוקר (שישי), כשעל סיפונה נמצאים עשרות חרדים שחזרו מההילולה אמש במירון. אלא שעיכובים בלתי צפויים גרמו לכך שעד עכשיו (13:30) המטוס לא המריא, והנוסעים חסרי אונים.

אחד הנוסעים דוד בר מספר ל'כיכר השבת', את סדר השתלשלות העניינים: "הגענו בזמן לשדה התעופה וביצענו את כל ההליך השגרתי לפני העלייה למטוס. ואז התברר לנו כי יש תקלה במטוס, עמו אנו אמורים להמריא ללונדון - התקלה הייתה בגנרטורים של המטוס".

"בתחילה נאלצנו לשהות בתוך המטוס בחום כבד, מכיוון שהמזגנים לא עבדו עקב התקלה במנועי המטוס. ואז הורידו אותנו מהמטוס עד שהתקלה תתוקן. לאחר כשעה קראו לנו שוב לשער לאחר שחשבו שהתקלה טופלה. תוך כדי שהם עולים למטוס התברר שהתקלה עדיין לא טופלה כמו שצריך, ושוב הורידו אותנו מהמטוס, כשבינתיים אין לנו צפי מתי ואיך נעלה למטוס."

הנוסעים החרדיים שעל הטיסה נמצאים בלחץ בלתי נתפס, בשיחה ל'כיכר' הם אומרים: "אמנם השבת אצלנו נכנסת מעט יותר מאוחר, אך אם נגיע ללונדון סמוך לשקיעה אנחנו לא נצליח להגיע הביתה בזמן לפני השקיעה. אנחנו חסרי אונים ולא יודעים מה לעשות."

מאל על נמסר בתגובה לפניית 'כיכר השבת': "הטיסה מתעכבת בגלל תקלה טכנית. בטיחות הנוסעים היא מעל לכל. אין חשש שהמטוס ימריא אם יתברר שלא יספיק להגיע ליעדו לפני שבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר