שתף קטע נבחר

"התוצאה משקרת, יכולים לנצח אותם אצלנו"

בהפועל תל אביב לא התרגשו מהתבוסה 89:67 למכבי בפתיחת רבע גמר הפלייאוף, ידידיה רפפורט: "אני עדיין חושב שנגיע בסדרה הזאת לשני משחקי דרבי בבית שלנו". אוהד ואחד מאנשי המועדון עוכבו בסיום המשחק

למרות התבוסה ב-22 הפרש (89:67) מול יריבתה העירונית מכבי תל אביב במשחק מספר 1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, בהפועל תל אביב משוכנעים כי יוכלו לנצח בהיכל קבוצת שלמה ביום שני ולהשוות את הסדרה ל-1:1. "התוצאה משקרת", אמרו בקבוצה. "במצב של 52:57 למכבי, איבדנו שלושה כדורים וזה גמר אותנו. אם היינו יותר זהירים זה לא היה קורה".

 

ידידיה רפפורט הוסיף: "חשבתי לפני המשחק שנגיע בסדרה הזאת לשני משחקי דרבי אצלנו בבית, ואחרי המשחק הזה אני עדיין חושב ככה". בנושא המשמעתי, הדרבי הזה עבר יחסית בשלום בצד האדום. אוהד הקבוצה שזרק חפץ לפרקט לפני תחילת ההתמודדות (אותו הרים דורון ג'מצ'י) עוכב בסיום ולא במהלך המשחק, כדי לא ליצור מהומה ביציע. כמו כן, אחד מאנשי המועדון עוכב גם כן אחרי ההפסד כי סירב לצאת מהאולם כשהתבקש לעשות את זה.


ג'ייק כהן יובל זוסמן מעל רביב לימונד (צילום: ראובן שוורץ)
רביב לימונד מסתבך(צילום: ראובן שוורץ)

 

"בשני המשחקים האחרונים נגדם הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק מולם", אמר ג'מאל שולר. "זאת סדרה, הם הגנו על האולם הביתי שלהם, אנחנו צריכים להגן על האולם שלנו ביום שני. הם סגרו טוב את התרגילים שלנו. מהרבע השני הוצאנו את בלאק וטיוס מהצבע, אז חתכנו את ההפרש. המחצית השנייה הייתה שונה לחלוטין. נהיה חייבים להתחיל את המשחק טוב יותר. אנחנו לא יכולים לתת לקבוצה כמו מכבי להוביל בהפרש של 15-12 נקודות ולצפות לחזור. אנחנו רק צריכים להגיע יותר אגרסיביים ולשמור על רמת האינטנסיביות".

 

אוהדי הפועל ת
אוהדי הפועל תל אביב. הפעם המשחק עבר יחסית בשקט(צילום: עוז מועלם)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דני פרנקו
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים