שתף קטע נבחר

רשמית: מאור בוזגלו לא ימשיך בבית"ר ירושלים

יעקב בוזגלו הודיע שבנו לא יישאר במועדון בעונה הבאה, לאחר שהקבוצה סירבה לשדרג את שכרו. הדרישה שעלתה: כחצי מיליון דולר כשכר בסיס. הוא טוען שיש למאור הצעות מחו"ל וכי קבוצות גדולות בליגת העל מעוניינות בו. בית"ר בתגובה: "המועדון חזק יותר וגדול יותר מכל שחקן כזה או אחר"

מאור בוזגלו לא ימשיך בבית"ר ירושלים. אביו של הקשר, יעקב בוזגלו, הודיע על כך היום (שישי) בבוקר. אתמול נערכה פגישה עם יוסי בניון, המנהל המקצועי החדש של המועדון, ובוזגלו דרש חוזה עם שכר גבוה מחוזהו הנוכחי. בית"ר סירבה והקשר הודיע שהוא יעזוב את הקבוצה עם תום חוזהו, ויחפש הקיץ קבוצה אחרת.

 

בבית"ר לא מודאגים: "רוני לוי יחכה קודם כל לנו"

 

בוזגלו דרש מבית"ר שכר בסיס של כחצי מיליון דולר בתוספת מענקים. בבית"ר הבהירו לבוזגלו, שהרוויח 230 אלף דולר העונה, כי הם מוכנים שיישאר תחת שכרו הנוכחי, אולם הוא סירב. יעקב בוזגלו, המתפקד גם כסוכן של בנו, טוען שיש למאור הצעות מחו"ל, וגם קבוצות גדולות בליגת העל מעוניינות בו. "יש לו הצעות גם מקבוצות גדולות יותר מבית"ר ירושלים", אמר היום.

 

מאור בוזגלו חוגג (צילום: אורן אהרוני)
מאור בוזגלו חוגג מול אתלטיקו. אקורד הסיום שלו בבית"ר(צילום: אורן אהרוני)

 

"בית"ר ירושלים סירבה הערב לתנאים של מאור בוזגלו לעונה הבאה", נכתב בהודעה של יעקב בוזגלו שהופצה לתקשורת. "אנחנו רוצים להודות למועדון הירושלמי ולמי שסובב אותו - משה חוגג, אלי אוחנה וכל הצוות המקצועי.תודה מיוחדת לקהל המדהים שעטף את מאור ואת הקבוצה בעונה האחרונה. הדלת של מאור פתוחה, והטלפון זמין".

 

בוזגלו חתם בבית"ר בקיץ שעבר. הוא חזר לשחק באוקטובר לאחר כמעט עשרה חודשים שבהם היה מושבת בגלל קרע ברצועה הצולבת. במדי הקבוצה הוא רשם העונה ארבעה שערים ושישה בישולים ב-24 הופעות בליגת העל. הפרק שלו בירושלים נגמר בצורה חיובית, עם צמד מרשים מול אתלטיקו מדריד ב-1:2 המפתיע במשחק הראווה באצטדיון טדי.

 

משה חוגג (צילום: עוז מועלם)
משה חוגג(צילום: עוז מועלם)

 

בית"ר ירושלים מסרה הודעה רשמית בעקבות ההתפתחות: "לאחר עונה שבה נחלנו כישלון מקצועי, החליטה הנהלת המועדון שאף שחקן לא זכאי לשדרוג בתנאים. בהתאם לכך הצענו למאור בוזגלו חוזה חדש באותם התנאים. סוכנו יעקב בוזגלו סירב להצעה וביקש חוזה משודרג משמעותית, ואנו סירבנו. אנחנו מודים למאור על תקופתו הקצרה במועדון, שמחים שעזרנו לו לחזור לקדמת הבמה ומאחלים לו הצלחה גדולה בתחנה הבאה שלו. ולאוהדי בית"ר היקרים, אל דאגה, בקרוב יגיעו שחקנים מצוינים. המועדון חזק יותר וגדול יותר מכל שחקן כזה או אחר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מאור בוזגלו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים