שתף קטע נבחר

צילומים: AP, AFP

טורונטו ניצחה במילווקי ועלתה ל-2:3 בגמר המזרח

הרפטורס השלימו מהפך בסדרה עם 99:105 גדול בוויסקונסין, ניצחון ביתי בלילה שבין שבת לראשון יסדר להם הופעה היסטורית בגמר ה-NBA. קוואי לנארד הצטיין עם 35 נקודות, פרד ואנווליט להט מחוץ לקשת. יאניס אנדטוקומבו קלע 24 לזכות הבאקס ונפצע ברבע האחרון

 

  ()

 

טורונטו רחוקה ניצחון ביתי מהופעה ראשונה בתולדותיה בגמר ה-NBA. הרפטורס ניצחו הלילה (בין חמישי לשישי) את מילווקי 99:105 בחוץ והשלימו מהפך בסדרת גמר המזרח בדרך ל-2:3. המשחק הבא יתקיים בקנדה בלילה שבין שבת לראשון, והפעם מילווקי - הקבוצה שסיימה כזכור את העונה הסדירה עם המאזן הטוב בליגה - תהיה עם הגב לקיר.

 

קווין דוראנט לא יפתח את סדרת הגמר

יאניס בחמישיית העונה הראשונה, לברון בשלישית

 

הפתיחה דווקא הייתה שייכת למילווקי, שהובילה 4:18 ברבע הראשון. טורונטו נכנסה לעניינים והורידה את הפער ל-3 נקודות עד סיום המחצית, אבל הקבוצה של מייק בודנהולזר הצליחה לשמור על היתרון לאורך רוב ההתמודדות. לצערה, הרבע הרביעי היה שייך לחלוטין לטורונטו, שניצחה בו 24:33 בדרך לניצחון החוץ הגורלי.

 

קוואי לנארד מול יאניס (צילום: AFP)
ווינר. קוואי לנארד מול יאניס(צילום: AFP)

 

רגע מדאיג נרשם בשלב מתקדם ברבע הרביעי, כאשר יאניס אנדטוקומבו מעד ונפגע בקרסול. הוא ירד מהפרקט ולא חזר. הבאקס יקוו כמובן שלא מדובר בפציעה חמורה, כי בלי הכוכב היווני קשה לראות אותם מנצחים בטורונטו.

 

קוואי לנארד הוביל כרגיל את המנצחת והמשיך את הפלייאוף הנהדר שלו עם 35 נקודות, תשעה אסיסטים ושבעה ריבאונדים. פרד ואנווליט היה האקס פקטור עם שבע שלשות מתשעה ניסיונות, בדרך ל-21 נקודות מהספסל. קייל לאורי סיים עם 17 (לצד 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), פסקל סיאקם הוסיף 14 ו-13 ריבאונדים. ניק נרס השתמש ברוטציה קצרה של שמונה שחקנים.

 

פרד ואנווליט. אקס פקטור (צילום: AFP)
פרד ואנווליט. אקס פקטור(צילום: AFP)

 

בצד המפסיד, יאניס קלע 24 נקודות עד שנפצע, בתוספת שישה ריבאונדים ושישה אסיסטים. אריק בלדסו קלע 20, מלקולם ברוגדון סיים עם 18 ו-11 ריב', ברוק לופז עם 16 וג'ורג' היל תרם 12 לצד שמונה ריב'. קריס מידלטון היה חלש בהתקפה עם שש נקודות בלבד, אבל היה קרוב לטריפל-דאבל (10 ריב' ו-10 אס'). זה לא הספיק לבאקס.


 

אריק בלדסו מסתבך באוויר (צילום: AFP)
אריק בלדסו מסתבך באוויר(צילום: AFP)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים