שתף קטע נבחר

"כשמתכננים חתונה צריך לדאוג שזה לא יתנגש עם הנבחרת"

שחקני נבחרת ישראל הגיבו לסערה סביב מואנס דאבור: "יצא שיש לו גם אירוע וגם הוא צריך להיערך למעבר בספרד. הלוואי שיימצאו פתרון". סבו של השחקן: "במקום להגיד לו מזל טוב, מענישים אותו"

אחרי הסערה הגדולה סביב אי הגעתו של מואנס דאבור לנבחרת ישראל בגלל חתונתו, החברים שלו במדים הלאומיים מנסים להנמיך את הלהבות. 

 

דאבור לא ישחק מול לטביה ופולין

דאבור טעה, נבחרת קודמת לחתונה

 

"כשמתכננים נופש או חתונה צריכים לקחת בחשבון שזה לא יתנגש עם משימות של הנבחרת", אמר שחקן הנבחרת, "במקרה של דאבור יצא  שיש לו גם חתונה שנקבעה מראש לפני קביעת לו"ז הנבחרת וגם עליו להיערך למעבר לקבוצה חדשה בספרד". השחקן הוסיף: "אני מבין שהחתונה נקבעה זמן רב מראש, מקווה שיימצא לזה פיתרון". 

 

מואנס דאבור (צילום: ראובן שוורץ)
מואנס דאבור. החברים די תומכים(צילום: ראובן שוורץ)

 

"נבחרת ישראל היא תמיד מעל לכל, אני עושה הכל להתייצב לכל משימה של הנבחרת בכל מועד", הוסיף שחקן אחר, "לשחק בנבחרת ישראל זה משהו שכל אחד שואף אליו. כולם מחכים כל פעם לזימונים כדי להיות בסגל, כבוד גדול להיות בנבחרת". 

 

סבו של השחקן, מוחמד עבד אלקאדר, לא מבין מה רוצים מהנכד שלו: "במקום להגיד לו מזל טוב, מענישים אותו. על מה? על זה שהוא מתחתן? צריכים לעשות סידורים רבים. לא ידענו שיש משחקים בימים האלה, זה גם תלוי במשפחה של הכלה ובהרבה מאוד דברים ואי אפשר פשוט לבטל. עכשיו רוצים להשעות אותו? זה עונש גם לנבחרת שהוא לא ישחק. אומרים שהוא השחקן הכי טוב".  

 

"הוא לא האמין שיהיו כאלה הדים. זה לא נכון לתקוף אותו. הוא תמיד אמר שכבוד לשחק בנבחרת. אבל אצלנו במגזר חתונה נמשכת שבוע. צריכים להבין אותו. הכל נקבע מחודש אפריל 2018", אמר אחד מחבריו של דאבור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מואנס דאבור
צילום: עוז מועלם
מומלצים