שתף קטע נבחר

בלאק לקראת הפועל ת"א: "מוכנים למה שמחכה לנו"

סנטר מכבי תל אביב התייחס למפגש המסקרן מול היריבה העירונית (חמישי, 21:00) בפתיחת הפלייאוף: "אנחנו אחרי מסע ארוך, צריך לסיים את העבודה". ג'רמי פארגו בספק

 

טאריק בלאק (צילום: ראובן שוורץ)
טאריק בלאק(צילום: ראובן שוורץ)

 

אחרי האכזבה בגביע המדינה וביורוליג, מכבי תל אביב מגיעה דרוכה לסדרת הדרבי ברבע גמר הפלייאוף מול הפועל ת"א, שתיפתח מחר (חמישי, 21:00) בהיכל מנורה מבטחים.

 

שחקניו של יאניס ספרופולוס ערכו היום בצהריים (רביעי) את אימונם המסכם. זאת אחרי שסיימו את העונה הסדירה ביום שני האחרון בניצחון על עירוני נהריה. באופן כללי הם מגיעים אל הפלייאוף בפורמה טובה אחרי שסיימו במקום הראשון בטבלה עם שמונה ניצחונות רצופים מאז תחילת חודש אפריל.

 

שחקני מכבי תל אביב באימון (צילום: ראובן שוורץ)
"מי רוצה לזכות באליפות?". שחקני מכבי: "אני"(צילום: ראובן שוורץ)

הגגות שהוקמו כדי לחצוץ בין האוהדים בדרבי (צילום: ראובן שוורץ)
הגגות שהוקמו כדי לחצוץ בין האוהדים בדרבי(צילום: ראובן שוורץ)

סנטר הצהובים, טאריק בלאק, התייחס למפגש המסקרן: "אנחנו אחרי מסע ארוך ביחד, אחרי עונה שהייתה כמו רכבת הרים, היו שינויים אבל נשארנו ביחד. היו הרבה דברים מבחוץ שהשפיעו על שני המשחקים האחרונים נגד הפועל, אנחנו מוכנים למה שמחכה לנו, נבוא לעשות את מה שאנחנו יודעים לעשות.

 

על אירועי הדרבי הקודם הסכים לומר: "אנחנו שחקנים מקצוענים, אני מאמין שיש קו מסוים, שצריך לכבד בין אנשים ובתוך משחק הכדורסל, שאי אפשר לעבור אותו. אנחנו בשלב האחרון של העונה לפני האליפות, והדבר הכי חשוב זה לסיים את העבודה. נלחמנו כל כך הרבה, ואנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה טובה.

נהיה מוכנים מול מי שיהיה מולנו. עד המשחק האחרון לא ידענו מול מי נהיה, אנחנו משחקים עכשיו נגד הפועל, מתכוננים אליהם, נבוא כדי לנצח".

 

דני אבדיה ודיאנדרה קיין (צילום: ראובן שוורץ)
חיוכים באימון. דני אבדיה ודיאנדרה קיין(צילום: ראובן שוורץ)

יאניס ספרופולוס (צילום: ראובן שוורץ)
שוב ייחסר את פארגו. יאניס ספרופולוס(צילום: ראובן שוורץ)

 

יחסי הכוחות בין הקבוצות ברורים, אבל כמו שכבר אפשר היה לשמוע לא מעט פעמיים בימים האחרונים מאנשי שתי הקבוצות: "לדרבי יש חוקים משלו". השתיים נפגשו שלוש פעמים במהלך העונה הסדירה. במפגש הראשון שנערך בהיכל מנורה מבטחים ניצחו הצהובים ב-32 הפרש כשהמאזן בין הצדדים העונה עומד על 1:2 לטובת מכבי. כמו גם מאזן כל הזמנים שעומד על 32:88. ג'רמי פארגו צפוי להיעדר מול הפועל. הגארד חש כאבים באימון ויעבור בדיקת MRI.

 

הדרבי האחרון שהתקיים בשבוע שעבר זכור לכולם בצורה פחות חיובית. זאת אחרי שדיאנדרה קיין הורחק משני משחקים בעקבות עימות עם אוהדי הפועל ת"א. האדומים, אגב, בעקבות שרשרת אירועים חמורה, אך אתמול קיבלה הקלה בעונש לקראת המשחק השני בסדרה שיתקיים בדרייב אין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
טאריק בלאק
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים