שתף קטע נבחר

ב"ש צפויה לקבל אחוזים ממכירת דן ביטון, אך בודקת אפשרות לצרפו

הצוות המקצועי התרשם מיכולת הקשר שגדל בקבוצה ואם יחליט לא לחתום בלודוגורץ תיתכן פנייה לאשדוד למרות עלויותיו הגבוהות. על פי ההסכם בין המועדונים, כל מעבר לקבוצה אחרת צפוי להכניס כסף לקופת הקבוצה. פיזיולוג הספורט הפולני לוקאס בורטניק ביקש לעזוב

הפועל באר שבע ממתינה להתפתחויות בנוגע לעתידו של קשר מ.ס אשדוד דן ביטון, שצפוי לעבור למכבי תל אביב או לודוגורץ הבולגרית.

 

חשיבות הנושא עבור המועדון מגיעה משני כיוונים שונים: הראשון הוא שהקשר התחיל את דרכו במחלקת הנוער של הקבוצה ועבר לאשדוד כחלק ממספר עסקאות בין שני המועדונים. על פי ההסכם באר שבע תקבל אחוזים ממכירתו העתידית.

 

מכבי תל אביב, מ.ס אשדוד (צילום: אבי רוקח)
ביטון מול דור פרץ ממכבי ת"א. מעבר לצהובים ישתלם גם לב"ש(צילום: אבי רוקח)

 

יחד עם זאת, היכולת של ביטון העונה במדי אשדוד, והתפקיד החשוב שמילא במסע ההתאוששות וההישארות בליגה, הובילו גם לעניין מקצועי בו. בקבוצה ביררו לאחרונה עם ג'קי בן זקן, הבעלים של אשדוד, מה מחירו של השחקן והבינו שמדובר בעסקה יקרה מאוד שכרגע לא נמצאת על הפרק. אם הקשר יחליט לוותר על ההצעה מהקבוצה הבולגרית ולעבור למועדון אחר בארץ, ב"ש עשויה להיכנס שוב לתמונה.

 

בעניין אחר, פיזיולוג הספורט של המועדון לוקאס בורטניק ביקש לסיים את תפקידו בסיום העונה. הפולני, שתחילה שימש כיועץ להטמעת טכנולוגיית המדדים המבוססים על נתוני GPS ולאחר מכן בשלוש העונות האחרונות עבד במועדון במשרה מלאה והיה חלק מרכזי בצוות המקצועי שבנה ברק בכר. עדיין לא ברור אם ימונה לו מחליף. דרור שמשון ומיכאל ברוש, מאמני הכושר, ימשיכו בתפקידם. בכר מעוניין שעוזרו עמיר נוסבאום יישאר בתפקידו, וגם הוא ימשיך, אלא אם יקבל הצעות לשמש כמאמן ראשי. כרגע לא הוחלט עדיין אם המאמן המנטלי איתן עזריה יישאר.

 

הפועל באר שבע (צילום: יאיר שגיא)
ברק בכר. מבנה הצוות המקצועי ישתנה(צילום: יאיר שגיא)

 

החל מהשבוע הבא תערוך עיריית באר שבע מספר אירועים לרגל הריסת אצטדיון וסרמיל. האירוע המרכזי יתקיים ב-2 ביוני, אז תערוך להקת ארגון האוהדים "הברגמנס" הופעה על כר הדשא של האיצטדיון.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים