רק אתמול נחתה מדונה בישראל, אבל מלכת הפופ לא מבזבזת זמן וברגעים אלו נמצאת בעיצומן של חזרות לקראת ההופעה שתתקיים בגמר האירוויזיון במוצאי שבת. בווידאו שצולם היום (ד') בחזרות על ידי מערכת "ערב טוב עם גיא פינס", יש תיעוד בלעדי לשיר “Like a Prayer”. ההופעה של זמרת הפופ צפויה להיות רגע השיא של האירווזיון, אלא שדרמה חדשה צצה הערב אחרי החזרות בעקבות השיר המדובר.

כבר 30 שנה שהשיר יוצר ביקורות רבות סביבו, בעקבות מסרים שהוא מעביר נגד הדת הנוצרית. בוותיקן זעמו על הקליפ הפרובוקטיבי, והאפיפיור אף קרא להחרים את הזמרת בעבר. מדונה נוהגת להופיע עם צלבים וכמרים על הבמה כשהשיר מתנגן.

מדונה בחזרות להופעה בגמר (צילום: מתוך האינסטגרם של מדונה, חדשות)
צילום: מתוך האינסטגרם של מדונה, חדשות

באיגוד השידור האירופי צפו בחזרות, והוטרדו מרמיזות על הביקורת שהזמרת מותחת על התנהגות מינית של כמרים, באמצעות תמונות שיופיעו על מסך במהלך המופע. החוזה הסופי טרם נחתם, ומנסים להגיע לפשרה בנושא עם הכוכבת.

למרות שהחוזה עדיין לא נחתם, מדונה הגיעה לישראל כדי להופיע והיא לא מתכוונת לבטל. הזמרת עתידה לבצע גם את השיר החדש שלה עם הראפר קוואבו, "Future", בניסיון לקדם את האלבום החדש שמוציאה אחרי ארבע שנים. מדונה תנצל את הביקור שלה בארץ גם לחוויה רוחנית, אבל צפויה להמשיך בעיקר בחזרות לקראת ההופעה.

"ערב טוב עם גיא פינס": א'-ה' ב-18:50, קשת, ערוץ 12